Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

philippe_007


SuSke

Moeten dat "opgerolde" wapeningsnetten voorstellen ?? (komt in werkelijkheid helaas niet voor)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

krispy

Vandaag twee setjes VB-8003 Tads aangeschaft , mooie dinges als je het mij vraagt  :o
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

TBCédric

Trix NMBS hle 1801 by Tren di Belgica, on Flickr

Kon het niet laten om deze aan een geweldige prijs te laten liggen! Een trix DCC (basis sound Belgische HLE 1801 (I).

Ben van plan om op termijn deze, indien dat moest lukken, de lok te herprogrammeren en er een ESU-loksoundfile op te zetten van haar Franse zus.
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

chef garde


doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Jurgen

Citaat van: trainboattools op 28 oktober 2015, 19:54:03 PM
Citaat van: OlivierV op 27 oktober 2015, 00:07:10 AM
Johan, Jurgen rijdt 3-rail. Misschien is dat de reden dat Jurgen er nog eentje had. ;)
Yep dat zou natuurlijk ook kunnen ::)

Klopt dus inderdaad. Van de AC-modellen hebben (of hadden) ze nog enkele exemplaren liggen.

Ik heb gewoon een mailtje gestuurd met de vraag of ik er 1 kon bestellen en dezelfde week had ik mijn antwoord.
Het was niet de bedoeling om hem te kopen, aangezien ik twee duikbrillen besteld had. Maar nu deze toch uitgesteld zijn heb ik dan toch maar een tweede 23 aangekocht, ik had reeds de 2366 in mijn bezit. Het verschil in details is groter dan ik dacht, dus ik ben héél tevreden.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

ERVIN

Vandaag de VBV 6203 aan de collectie toegevoegd , en ik heb zo'n 3 uren nodig gehad om hem deftig in tractie te kunnen laten rijden met de VBV 6313 , ondanks er in beide locs dezelfde decoder in zit , maar de aanhouder wint hé.

Als beide locs nu achter mekaar rijden over mijn gehele baan is het verschil na dat rondje minder dan een halve centimeter , dus operatie geslaagd. ;)

En ik heb ze nu beide onmiddelijk aan het werk gezet , want in het kopstation dienen er dringend werken uitgevoerd te worden.



ceuleer

Ze zijn precies overal aan't werken.... ;D
Weeral een mooi plaatje Erwin.  ;)

ERVIN

Merci Gunter , ontmoeting was vandaag té kort hé , volgende keer halen we onze schade wel in.  ;)

TBCédric

Citaat van: doomslu op 31 oktober 2015, 09:53:56 AM
Citaat van: chef garde op 31 oktober 2015, 09:37:43 AM
Schone loc Cedric!
Jep!

Dank je! Ondanks haar leeftijd en dat ze geen dienst heeft gedaan op L59 stond deze al eventjes op mijn wenslijstje. Deze, ondanks de verkeerde livrei, kan ik nu eindelijk van mijn lijstje schrappen én heb er zeker geen spijt van!  ;D
Het is dan ook een van mijn favoriete loks!
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

jb

Vandaag is de tijd genomen om naar Ingelmunster te rijden. Leuke babbel gehad, mooie dingen gezien...en uiteraard ook weer wat aan de vingers blijven plakken.

G2000 5703 en laatste ertswagonnetjes die er lagen  :D





Deze laatst nog overgenomen van een forumgenoot  ;)


BC911

Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

Rangeerduivel

Citaat van: jb op 31 oktober 2015, 20:21:41 PMDeze laatst nog overgenomen van een forumgenoot  ;)



Zal ik mij ook eens moeten aanschaffen! :):):)

;)

jb