Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

loebaske

alles op zijn tijd hé Dirk....en zoals je wel weet komt dat allemaal van zich zelf op zijn plaats op termijn, zoiets heb je door het uit elkaar halen van de onderdelen....maar dat wist je al??

OlivierV

Hij wordt nog onder handen genomen hoor Eric, 'k mag al blij zijn dat er ongeveer 1/4 van mijn goederenwagens vervuild is. :)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

loebaske

Dacht het wel dat het zou gebeuren Olivier, je was al fier op je nieuwe aanwinst  ;)

Jurgen

Vandaag de 2347 meegenomen bij Van Biervliet, na betaling uiteraard.

Ik heb meteen ook een reeks 25.5 gezien, die was afgelopen week toegekomen. Mooi modelletje, zoals verwacht.
De Desiro zag er ook uitnodigend uit, maar ik ga streng zijn voor mezelf. Enkel nog modellen die in de jaren negentig en begin jaren 2000 rondgereden hebben, dat zullen er nog genoeg zijn.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

OlivierV

Overgenomen van Yannickvw, was al enkele maanden besproken en betaald, gisteren is hij viavia tot bij mij geraakt.

Een i10 in memling livrei van Ls Models.

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

trainboattools

Citaat van: Jurgen op 24 oktober 2015, 20:53:54 PM
Vandaag de 2347 meegenomen bij Van Biervliet, na betaling uiteraard.

Ik heb meteen ook een reeks 25.5 gezien, die was afgelopen week toegekomen. Mooi modelletje, zoals verwacht.
De Desiro zag er ook uitnodigend uit, maar ik ga streng zijn voor mezelf. Enkel nog modellen die in de jaren negentig en begin jaren 2000 rondgereden hebben, dat zullen er nog genoeg zijn.
Tiens ik dacht dat ze volledig zonder zaten?  Op de site staat "De blauwe E-loc 2347 , ref VB-3005 : hiervan is de eerste reeks volledig uitgeleverd, we moeten  nu wachten op de 2° productie (ook de klanten die reeds verwittigd waren !)"
Gek dat ze klanten verwittigen die een loc besteld hebben en dan tot de vaststelling komen dat ze op zijn?
2R Digitaal, Profi-rail, Loconet, TwinCenter, Koploper.
Duitse en Belgische baan, Tp IV-V, Duitse Stomers Tp II-III

OlivierV

Johan, Jurgen rijdt 3-rail. Misschien is dat de reden dat Jurgen er nog eentje had. ;)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

ceuleer

Vandaag deze loc op de kop getikt.  :)





Deze 7777 met B-logo had ik al, dit is eigenlijk dezelfde, toch is de bedrukking anders.





grz,
Gunter

loebaske

mooie aanwinst...ben jaloers!!

ceuleer

Thanks Eric,
Paul van PB Messing had deze nog liggen, hij heeft er nog enkele, deze nummers :
7738 ; 7751 ; 7771 ; 7723 ; 7764 Allemaal DC analoog.
Hij heeft ook nog 2 andere nummers, maar die moest hij nakijken welke.
Dus wie er nog enkele zoekt, daar vind je ze.
En voor degenen die AC rijden, ik heb nog een setje nieuwe AC wielen en een originele sleper, dus wielen wil ik altijd ruilen.

loebaske

Dus had je niet goed gekeken in Genk, want dacht dat die daar laag ???
Wat heb je betaald....hebben hier ook al forum leden gevraagd maar geen reactie van Paul  :(
Nu nog vervuilen en die bestuurder er uit halen, anders zijn het allemaal dezelfde....ikke weeral  :(

ceuleer

Ja Eric,
niet goed gekeken, maar eind goed, al goed.
En als ik ooit eens een baan ineen knutsel, dat zal ik de loco's misschien wel aanpassen(verweren), dan zet ik er i.p.v. dat lelijk manneke misschien wel een mooi meisje in, dat is eens iets anders hé.
En de prijzen, ik denk dat Paul dat liever persoonlijk beantwoord.
Ik heb een mail gestuurd naar dit adres :

bellon.paul@gmail.com

de volgende dag had ik al antwoord.
Deze middag naar dit nummer gebeld om af te spreken :

03/3532410

En er werd direct opgenomen.
De prijzen zijn ongeveer de vroegere nieuwprijzen, maar degene die ik gekocht heb, heeft geen sleet aan de wielen, dus eigenlijk nieuw.
Paul vertelde mij dat het zijn eigen verzameling is die hij nu verder verkoopt, en ze zijn nog allemaal als nieuw.

grz,
Gunter

trainboattools

Citaat van: OlivierV op 27 oktober 2015, 00:07:10 AM
Johan, Jurgen rijdt 3-rail. Misschien is dat de reden dat Jurgen er nog eentje had. ;)
Yep dat zou natuurlijk ook kunnen ::)
2R Digitaal, Profi-rail, Loconet, TwinCenter, Koploper.
Duitse en Belgische baan, Tp IV-V, Duitse Stomers Tp II-III

philippe_007

Dinsdag op de kop kunnen tikken voor 10€....



OlivierV

Amai, dat is weinig, zeg Philippe, toevallig geen meer gedetailleerde foto van die netten op rol daar in model die op de achtergrond liggen?
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan