Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Gerolf

Mooie foto, Evan  8)
Ik mis wel auto's op het gelijkvloers van de trein ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Herwig

Evan,                                       
Een knappe treinlading  (H0-)  extra-extra-zuinige  fop-diesels van het merk met de vier ringen  ?
( mijne TDi verbruikt werkelijk gemiddeld slechts 5.9L/100 km, maar die is dan ook bijna 20 jaar jong)

Metpetergaathetbeter

zijn er die om nagekeken moeten worden wegens valsspelen ?  ;D ;)

Herwig

Dan zal Evan minstens nog een dozijntje H0-Laarsen (laarzen ?) moeten bijkopen .
[ Want ook àndere automerken zullen met hun motormanagement wel iets (bij-)geregeld hebben, niet ? ]

evan

Citaat van: Gerolf op 06 oktober 2015, 00:05:40 AM
Mooie foto, Evan  8)
Ik mis wel auto's op het gelijkvloers van de trein ...

Bedankt Gerolf  ;)  Ik zie dat je de foto mooi vond want je hebt de tekst er boven niet gelezen  ;D

Citaat van: evan op 05 oktober 2015, 22:11:16 PM


...  Ik heb nog wagens besteld voor de onderste rij en dan hebben we 48 wagens op de trein  :o


Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

vyncky

Citaat van: evan op 05 oktober 2015, 22:11:16 PM
Op Oeversijde is het een mooie lange trein, maar op een grotere baan lijkt die toch weer wat kort, maar het is wel leuk om foto's er mee te gaan maken eens de details allemaal gemonteerd zijn.

Leuke aankoop Evan!

Dat lang is relatief. Sinds die farce van VW is de dagelijkse  trein hier serieus korter geworden ;)

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

Binco

Citaat van: evan op 06 oktober 2015, 18:04:58 PM
Citaat van: Gerolf op 06 oktober 2015, 00:05:40 AM
Ik mis wel auto's op het gelijkvloers van de trein ...
Citaat van: evan op 05 oktober 2015, 22:11:16 PM

...  Ik heb nog wagens besteld voor de onderste rij en dan hebben we 48 wagens op de trein  :o

Nochtans kan een deels beladen autotrein wel degelijk voorkomen hoor!  ;)
Het gaat dan meestal om een retourvracht, een partij auto's die van B naar A moeten en waarvoor de normaal lege trein een zeer economische oplossing is.
Zie bv. HIER

evan

Merci Yannick en Binco!

Binco,

Die plek herken ik!  Lijn 10 aan de toekomstige vertakking Haandorp  ;D
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Binco

Citaat van: evan op 06 oktober 2015, 18:30:58 PM
Binco,

Die plek herken ik!  Lijn 10 aan de toekomstige vertakking Haandorp  ;D

Ja klopt,
Crossrail had helaas iets meer werk met kopmaken en remproeven, de zon was bijna weg.  ;)
Overigens was ook niet heel het bovendek van de trein beladen.

ceuleer

Zopas terug van de opendeurdag bij VBV.
Er was veel Belgisch moois te koop, ik heb het bij enkele kleinigheden gehouden.

Deze Truck met IBC container van transportfirma De Rese uit Brugge.



En deze VW T1 met caravan van Schuco.



:)

59erke

Eerder voor in de kast, dan op de baan.

Het boek van de reeks 59 uitgebracht door Marklin.

Eindelijk eentje gevonden waar ze geen woekerprijzen voor vragen
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

OlivierV

Voor een leuke prijs deze 2 k-rijtuigen gescoord en in nieuwstaat! Nu nog eens een bouwkit van een eersteklasse rijtuig en het zal een leuk treintje zijn.



Staan prima achter de 204



Groet,
Olivier
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Rangeerduivel

En we zijn weer vertrokken!

66038 Jocadis-Roco;
Deze (blijkbaar zeldzame) schoonheid in de loop van vorige week kunnen bemachtigen...
90.017 Roco;
Niettegenstaande ik er thuis al ééntje rondhossen heb kon ik op de opendeur bij AMSAC niet aan de uitstraling en de prijs van deze weerstaan! ;D

26.050 Roco;
In de loop van vorige week besteld en op de opendeur van onze 'huisleverancier" mogen in ontvangst nemen...


;)

dani

schoon materieel, Rudy... maar ik denk persoonlijker dat ne foto aan de buitenkant van de berg mooier zou zijn als achtergrond :-) :-) :-)

LOL


@Olivier:   mooie foto , zo zie je dat een beetje scenery toch het verschil maakt .
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.