Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

OlivierV

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

centauri167

Voor de prijs van die set heb je een pak wagons maar persoonlijk is het niet echt mijn ding, verweerd zou het er wel veel beter uit zien denk ik. Maar zolang jij er blij mee bent, dat is het belangrijkste !  :D

raf

If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

centauri167

Ik schreef toch ook niet dat die set duur was, heb hem ook al verschillende keren tegen gekomen tegen een prijs van in de 5O euro, daarom dat ik ook schreef dat je voor die prijs een pak wagons hebt.

dani

niet dte duur, zeker omdat het Belgen zijn :-)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

raf

ha ok maar zoals je de zin geschreven hebt kun je hem wel op twee manieren interpreteren

en inderdaad je hebt een pak wagons voor die prijs want soms betaal je reeds zoveel voor een wagonnetje als er een B op staat

gr raf   
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

centauri167

Citaat van: raf op 04 augustus 2015, 13:36:35 PM
ha ok maar zoals je de zin geschreven hebt kun je hem wel op twee manieren interpreteren

en inderdaad je hebt een pak wagons voor die prijs want soms betaal je reeds zoveel voor een wagonnetje als er een B op staat

gr raf

Das dan ook weer opgehelderd   ;)

OlivierV

't Is gewoon een leuke set voor tijdperk 3 (1945-1970) en zeker voor die €59, ik heb een 4-tal locs voor dat tijdperk, met de loc van de actie erbij 5 en met deze set bij een 30-tal goederenwagens. Zo is er terug wat evenwicht in het aantal locs/wagens!
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Rangeerduivel

Citaat van: OlivierV op 04 augustus 2015, 14:18:24 PM
Zo is er terug wat evenwicht in het aantal locs/wagens!

Bij mij is dat evenwicht er ook!
50 stuks loc's
50 stuks wagens   ;D ;D

;)

raf

hahaha
ik probeer ook een evenwicht te bereiken tussen personen en goederen maar da lukt niet goed

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

dani

#2815
ik hou van een "balans" tussen tractiematerieel (loks) en wagons  van ongeveer 1 op 4 of 1 op 5.    Ben wel meer fan van goederentransport dan van personenvervoer, en dat is aan mijn collectie te merken...
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

knibbelknabbel

Een "Vleesman" draaischijf 6152C, volledig nieuw in de doos voor een prikje!  ;D

Komt in de uitgebreide lokdepot van Barve-Haut (later hierover meer  :P)

dani

ik ben benieuwd...   hoeveel aansluitingen ga je leggen ?   met lokloods veronderstel ik ?    COOL ding zo een draaischijf ...  daarmee alleen al kan je uren vullen om al je loks daarmee in de loods of op een spoortje te deponeren..
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

raf

ik heb de sporen in mijn lok loods in twee secties verdeelt
zo heb ik de keuze om er 1 grote ofwel 2 kleintjes in te parkeren
kwestie van ze stofvrij te houden

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

dani

nieuw aangekomen vandaag....  6  Eurofima  (oranje met witte streep)  rijtuigen van Roco,  gekocht via Catawiki van bij Marnan.eu   
In perfecte staat en OVP, maar wel lengteschaal 1:100   (maakt mij niet zo veel uit).

Happy Happy.  nu heb ik er genoeg voor 2 deftige  "treinen" (lees : 9 stuks dus een sleep van 4 en eentje van 5)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.