Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

Break302

De interface is de zelfde, maar de decoder is een plux 16

Jos

philippe_007

Gisteren is mijn nieuwe Piko 7384 geleverd:





weer een lokje erbij voor "Pierre Le Port"   ;D ;D ;D ;D

Ik wacht nog steeds op de levering van de Piko 82  :( maar ooit zal deze wel geleverd worden

eve

Citaat van: Break302 op 03 juni 2015, 08:56:08 AM
De interface is de zelfde, maar de decoder is een plux 16

Jos

Dan zou er ook een ESU Lopi V4 M4 Plux22 64617 moeten inpassen. Daar heb je het Märklinprotocol en 9 functieuitgangen. Mits aanpassingen aan de print kunnen dan wel weer totale lichtspelen oproepen. Maar kom je met een Plux16 niet toe ? Je hebt niet altijd het complete pakket nodig, toch ?

Erik

Mattias

Het enige wat ik niet heb met mijn P16 is de cabineverlichting.. Al de rest marcheert naar behoren!
Heb ook geen behoefte aan die cabineverlichting..  :)
www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

DelticPower

Vandaag kwamen twee bouwpakketjes binnen. Enig verschil in formaat was er wel, en dat terwijl ik nog steeds maar met een oog zie. Zal nog even geduld moeten hebben tot mijn oog helemaal beter is. Maar mijn vingers jeuken om te beginnen.



Groeten Jan

Peter

Die Noordmolen ziet er alvast een prachtig stuk uit. Wat merk, wat materiaal is dat en prijs??
Met vriendelijke groeten
Peter

knibbelknabbel

Citaat van: philippe_007 op 03 juni 2015, 09:05:40 AM
Gisteren is mijn nieuwe Piko 7384 geleverd:





weer een lokje erbij voor "Pierre Le Port"   ;D ;D ;D ;D

Ik wacht nog steeds op de levering van de Piko 82  :( maar ooit zal deze wel geleverd worden

Even je lichtjes goed zetten, philippe, want hij heeft precies al ne camion op den overweg meegehad ;-)

philippe_007

Tja,
hij is zo uit de doos gekomen,
dit zijn zorgen voor later eens ik deze zal vervuilen

DelticPower

Hallo Peter, de Noordmolen is van Tîllymodels, is resin en kost 53,90 via MTE. Bij Tillymodels zelf 56 Euro.

Groeten Jan

Peter

Oke Jan,
bedankt voor de info
Met vriendelijke groeten
Peter

niko

De Piko's zien er echt top uit .

Zoals eerder al eens aangegeven dat ik een beperkte plaats heb ik maar eens een startsetje gekocht in N schaal om eventueel over te stappen naar deze kleinere schaal waar ik de laatste tijd vaker en vaker mooie realisaties van te zien krijg  8). De keuze voor een startsetje is natuurlijk snel gemaakt van wegen de inhoud ( rails , lok , wagons en multiemause als besturing. Nu het setje zelf is duits en staat bij buitenlandse modellen.
Ook heb ik enkele losse wagons ter uitbreiding van het wagen park er los bij gekocht.

Enkele NMBS EAOS/bruin wagons van Fleischmann





MVG NiKo
mvg Niko

Huugooke

#2696


en hij rijdt zonder waggelen in beide zinnen!  ;D

Svendw

Ho NMBS tijdperk V en VI met uitschieters in DC 2rail - ESU ecos2 - Koploper.
The Book Of Souls World Tour freak 😎

raf

da ander tweete dat daar rond rijd das een diesels tel zoals je in mol ook tegen komt denk ik
wa merk is da
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

OlivierV

Citaat van: raf op 08 juni 2015, 15:24:06 PM
da ander tweete dat daar rond rijd das een diesels tel zoals je in mol ook tegen komt denk ik
wa merk is da
gr raf
Mehano ... ;)

Welke heb je overgenomen Sven? De rode of de witte? Die 2 hebben wel nooit samen gereden, wel kon het met een break in memling kleuren gebeuren. (memling + rood of memling + new look ;))
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan