Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

loebaske

#2625
Dat bedoelde ik Luc, is dus geen Belgische loc, zelf de hoorn en het dak is Duits, ieder zijn keus natuurlijk maar zoiets komt niet op men baan terwijl Roco wel een reeks 80 heeft...

Diene veiling meester André Haak, ken er zoveel van als ik van fietsen !!!

Niet meteen een deftige foto van een model gevonden, toch zie je het verschil..



raf

dien roco kan bij mijn niet op de baan rijden en dat de fabrikanten zich daar goedkoop mee hebben afgemaakt tja kosten beperken hé
de buffers kan ik aan passen en de hoorn ook dat zijn geen kosten of dingen die de pan uit swingen

als je alles gaat bekijken dan vind je overal wel iets wat niet schaal is ook bij Roco
laat staan de rest van wat er op en langs de baan staat

gr raf 
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

yannickvw

I5bc van Heris



En 2 I6bc's van Roco



Waardoor ik nu een ram heb van 1 I5bc en 4 I6bc's :) . Voel me wel wat in't zak gezet door de verkoper (gekocht op Ebay). Op de foto daar was het niet zichtbaar maar 1 van de 2 Roco's heeft niet het originele dak en onderstel: zilvergrijs en zwart (ik vermoed dat deze van een oranje eurofima komen) met als gevolg dus dat dit wel opvalt in de samenstelling :( In zijn beschrijving had de verkoper er nochtans niks van vermeld...afin, er zaten mannekes in, toch nen troostprijs...

OlivierV

Zo'n ramp is dat toch niet me dunkt? In het echt zat er ook al eens wat verschil in die daken. ;)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

yannickvw

Citaat van: OlivierV op 16 mei 2015, 10:50:30 AM
Zo'n ramp is dat toch niet me dunkt? In het echt zat er ook al eens wat verschil in die daken. ;)

Goh, onder de i6'en zit er al een verschil in het rose, ik heb er nu twee met een lichtere tint, dan het dak van de i5 is ook een andere kleur en dan nu nog een andere kleur van de nieuwe i6 zijn dak en onderkant zijn nu ook eens anders...op de foto is het niet zo opvallend maar in het echt wordt het wat een kakefonie :p


Peter

Bij Roco is dat verschil niet abnormaal en komt dus meer voor.
Bij mijn 3 Touropa rijtuigen verschilt het dak van alle drie de rijtuigen (jaren geleden nieuw gekocht)
Met vriendelijke groeten
Peter

mvdr1

Zoals je op de posting hieronder kan zien, verschilden de kleuren van de "echte" ook ...
Beschouw het als een extra voordeel: stel je gewoon voor dat de daken van je Roco's nu lichtjes verweerd werden, gratis vanuit de fabriek   ;)
SNCB-SBB fan

OlivierV

Komt er nog bij, ACME komt dit jaar met hun set van MU rijtuig en 2 i6BC rijtuigen op de markt, daar heeft men expres een rijtuig met lichte en met donkerroze band in de set zitten, omdat het in het echt ook zo is. :D
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

niko

Hier ook 2 nieuwe aanwinsten  ;)

B-models reeks 57



Van Biervliet 6207 met sound

 

Klein filmpje 6207
 
(klik op het plaatje voor het filmpje  ;))

MVG NiKo

mvg Niko

centauri167


dani

emmertje gezocht.....  *kwijl*

Die R57 is de max !!!
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

loebaske

Ieder zijn goesting natuurlijk, bij het eerste zich van de 57 op schaal 1/1 was dat net een lego locje  ;)

jb

Mooi. Die 57 staat ook nog op men to do lijstje  :)

dani

ik zie ze af en toe wel eens voorbij komen hier in Aalst nabij Amylum....     niks lego aan
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.