Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

755philippe

Ook toevallig (alhoewel), ook besteld bij dezelfde winkel voor een spotprijs. Verwacht een pakje volgende week. Zal hem nog niet direkt kunnen testen aangezien ik gisteren geopereerd ben aan mijn voet en niet mag steunen. Geduldig afwachten tot ik weer naar de zolder kan gaan.
Loc ziet er prachtig uit al is deze van een duitse variant in belgische kleurstelling.
Mvg

755philippe

raf

ik heb de ac versie met kuip tender
hij rijd wat traag maar een mooie machine

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

loebaske

Is het een duitser met een Belgisch jasje??
Een gunstige prijs, wat is dat dan? (je mag het me per PM zeggen)
Is het DC??

Rangeerduivel

Enkel de AC-versie wordt zo goedkoop aangeboden ,is het niet?
Voor de 2-rail versie mag je bijna het dubbele rekenen dacht ik...
In ieder geval een mooie machine,
Ter vergelijking ééntje van Liliput;

maar ik hou mij bij de 'zwarte 2514 Schaerbeek' versie van Roco.


;)

Citaat van: loebaske op 24 april 2015, 15:40:17 PM
Is het een duitser met een Belgisch jasje??
Een gunstige prijs, wat is dat dan? (je mag het me per PM zeggen)
Is het DC??

Loebas,
Je hoeft maar "het spoor" te googlen en je weet het...

loebaske


Jurgen

Inderdaad AC, en het is aan de helft van de nieuwprijs uit 2013, of toch op enkele euro's na.

Het zou gaan om reststock van T2M, daarstraks hadden ze er nog 2 in stock en dan is het definitief gedaan.

Deze loc is trouwens full sound, dus voor die prijs heb ik toch nog even getwijfeld, maar heb'm dan toch maar gekocht. Kan mooi dienst doen als museumloc want volledig buiten mijn tijdperk. Helaas kan ik alle geluiden nog niet beluisteren, ik kan mijn CS niet aansluiten omdat de aansluitrail ergens in een doos zit waar ik momenteel niet aan kan.  ::) Ach ja, dat komt later wel.


En zoals ik al zei, dat het een omgeschilderde Duitser is of niet boeit me niet, van stoomlocs heb ik geen verstand dus voor mij is dit een mooie Belgische loc.
Heeft trouwens iemand een idee van wanneer tot wanneer het echte locnummer in dienst was? In dienst, uit dienst, verschroting,... hier vind ik niets over terug op de mij gekende websites.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

OlivierV

Van het Type 26 en 25 zijn er trouwens een hele hoop door AFB in België gebouwd, dus zo helemaal Duts is hij niet. ;)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

755philippe

Hallo Jurgen,
Kun je nie tmeer info vinden in de boekjesvan "op de baan" van TSP. Hier moet toch wel ergens info staan over deze loc. Misschien zijnhier op het forum mensen bij die deze uitgave in hun bezit hebben. Misschien iets voor de rubriek "gezocht".
Mvg

755philippe

loebaske

Citaat van: OlivierV op 24 april 2015, 17:46:00 PM
Van het Type 26 en 25 zijn er trouwens een hele hoop door AFB in België gebouwd, dus zo helemaal Duts is hij niet. ;)

Volledig met je eens Olivier, zal wel een Duitse zijn, maar soms is één en ander wel Belgisch, kijk maar naar de V60, trek er op...maar helemaal niet belgisch!!!!

Bedoelde wat staat/hangt/ligt verkeerd bij dat Roco model, enkel ter info, want kan me dat model niet aanschaffen..is een AC
en idd. zoals hier al gemeld, voor die prijs kan men niet neuten....


Metpetergaathetbeter

in DC zijn ze ook verkrijgbaar zelf goedkoper dan die AC zelfde probleem stockverkoop wegen stopzetten invoerder Roco voor Frankrijk en Belgie ! ;)

Rangeerduivel

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 24 april 2015, 18:25:37 PM
in DC zijn ze ook verkrijgbaar zelf goedkoper dan die AC zelfde probleem stockverkoop wegen stopzetten invoerder Roco voor Frankrijk en Belgie ! ;)

Help de mensen en zeg dan waar ze te vinden! ;D

;)


OlivierV

Citaat van: Rangeerduivel op 24 april 2015, 19:14:03 PM
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 24 april 2015, 18:25:37 PM
in DC zijn ze ook verkrijgbaar zelf goedkoper dan die AC zelfde probleem stockverkoop wegen stopzetten invoerder Roco voor Frankrijk en Belgie ! ;)

Help de mensen en zeg dan waar ze te vinden! ;D

;)

Gij hebt geen plaats meer op uw baan. ;)

@Peter, dat is toch nog niet zeker? Van de DC modellen vragen ze voorlopig nog de volle pot. Ik zeg wel voorlopig.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

oei dan had ik dat verkeerd begrepen waarvoor Excuses !  :-\

raf

je vind de 26 serie meestal in AC ??? en dan kosten ze nog meer dan 300 euro
zelfs van rocco vond ik de AC versie en niet de DC
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

ward

De AC modellen zouden ook minder goed verkocht hebben dan DC..
Nu, voor die prijs kon ik hem echt niet laten liggen als ik toch in Leuven moest zijn  ;D
Zoals hier al eerder aangehaald is dit echt wel een enorm prijsverschil, zeker op een jaar tijd..
Tevens maar wat rijtuigen voor achter de MSM loc meegenomen al.. ;)







En dan nog een specialleke, voor het "infrabel gedeelte" van de toekomstige baan:



Mvg,
Ward  :D

AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--