Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

ceuleer

Toch machtig, zo een lange sleep.  ;)

ward

Knappe sleep voor een zeer schappelijke prijs..
Weet er iemand welk tijdperk, welke trajecten, maar vooral welk materiaal deze wagons gesleept heeft? Ik ben sterk aan het twijfelen er ook te bestellen..

Mvg  8)
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

Metpetergaathetbeter

Tom
ik heb er zo'n 70 tal VTG/CAIB en bruine NMBS/CFL's wagons van B-Models/Marklin genoeg voor 2 Belgische  treinen en 1 Luxemburgse trein
ook in promotie gekocht maar niet zo goedkoop !
Je moet in het leven ook als een geluk hebben, ...............................................(hier iets verwijderd), hoop dat je ze volgend jaar niet opnieuw te koop aanbiedt, je had er ook CAIB, bruine B wagons tussen kunnen  hangen(en kopen ?)

Groeten Peter ;)

OlivierV

Citaat van: ward op 18 maart 2015, 19:17:15 PM
Knappe sleep voor een zeer schappelijke prijs..
Weet er iemand welk tijdperk, welke trajecten, maar vooral welk materiaal deze wagons gesleept heeft? Ik ben sterk aan het twijfelen er ook te bestellen..

Mvg  8)
55, 62, 51, 59, 52-53-54 cfl 18 en 16 zullen wel redelijke kanshebbers zijn.

Groet.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

een aantal mag je schrappen wegens te licht op sommige lijnen (als ze gevuld zijn) veelal in de Ardennen een 55 of het Luxemburgs broertje als diesel !
In Vlaanderen mijn vlakke land heb je daarentegen meer keuze !
Ik dacht dat er al eens van loc's gewisseld werd dat elektr. 22, 23 of andere) het eerste raject reden en vervolgens richting Lux zonder bovenleiding die 55 ervoor hingen!

Sicco

Wagens met deze logo's zijn van de laatste periode van inzet van de ertstreinen, tussen Antwerpen en Blanchisserie, dus over het algemeen alleen met de klassieke elocs (23/26)

VBS

Sicco ,even een vraagje ,heb Blanchisserie opgezocht is aan lijn 260 bij Monceau,wist dat even niet ,maar
hebben deze wagens niet meer naar Clabecq gereden ?
Bert
Modeltreinen met Belgische sfeer ...

Sicco

Kan ik niet met 100% zekerheid zeggen of dit nog net in de CAIB of al in de VTG tijd was.... als ik tijd over heb zal ik eens kijken of ik met foto's uitsluitsel kan vinden

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 18 maart 2015, 20:36:41 PM
een aantal mag je schrappen wegens te licht op sommige lijnen (als ze gevuld zijn) veelal in de Ardennen een 55 of het Luxemburgs broertje als diesel !
In Vlaanderen mijn vlakke land heb je daarentegen meer keuze !
Ik dacht dat er al eens van loc's gewisseld werd dat elektr. 22, 23 of andere) het eerste raject reden en vervolgens richting Lux zonder bovenleiding die 55 ervoor hingen!
22 en 23 kan zeker ook en ik meen zelfs al foto's gezien te hebben van een 20 met daarbij een 29(oude reeks 29).
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

2012

Citaat van: Sicco op 19 maart 2015, 06:43:18 AM
Kan ik niet met 100% zekerheid zeggen of dit nog net in de CAIB of al in de VTG tijd was.... als ik tijd over heb zal ik eens kijken of ik met foto's uitsluitsel kan vinden
ik heb er nog mee gereden in CAIB tijd toen nog in depot Dam en Noord zat, waren 22 à 23 wagens, zowel naar Blanchiserie als naar Glabecq mee gereden. Maar de last was wel groter naar Glabecq, naar daar ooit mijne zwaartse trein gedaan van 3700 ton  8)

Mattias

Citaat van: 2012 op 19 maart 2015, 10:46:10 AMdaar ooit mijne zwaartse trein gedaan van 3700 ton  8)
STOEFER !  :P
Ik zit helaas steeds met max 680T..
www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

2012

Citaat van: Mattias op 19 maart 2015, 10:51:14 AM
Citaat van: 2012 op 19 maart 2015, 10:46:10 AMdaar ooit mijne zwaartse trein gedaan van 3700 ton  8)
STOEFER !  :P
Ik zit helaas steeds met max 680T..

Tja ik nu ook zoiets zunne ... 10 M6 bakken is ook maximum da ik nu nog meesleep tegenwoordig...

ward

#2457
Gisteren een bezoekje aan West-Vlaanderen, en dit kwam er uit de bus (promoprijzen / promoties, behalve de graanwagons)
Zo komen we terug iets dichter bij de mooie samenstellingen :)













Tenslotte nog wat wisselstroomwielen om de boel te vervangen (64 stuk's  :-X )



Mvg,
Ward  8)
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

loebaske

super mooie aanwinst....
Mocht een mens weten dat men na een tijdje de erts wagons naar euwe kop gooien, dan had ik die niet eerder gekocht...maar ja, voor het zelfde geld heb je niets...

Misschien is dit een hint om grote verkoop cijfers te halen...ze altijd aan een prijsje aan te bieden( men verdiend er nog meer dan genoeg aan)

Metpetergaathetbeter

ik las al het tegendeel in de MSM   :-\