Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

NielsVV

Vandaag achter mijne nieuwjaar geweest. Is mijn eerste niet Marklin model (model is van B-models) en ben verbaast van de afwerking. Zo gaan er nog volgen.

H0 - AC - Digitaal - iTrain ====>>>> Lego City

doomslu

Hier ook nog iets bij gekomen tijdens de feestdagen.

De mooie (en zware) Tads wagens. Ik kan bijna niet wachten tot de groene komen...



Verweren is voor binnenkort!  ;)

En ook de Duikbril denderde enkele seconden later over de brug...

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske

jawade Luc....is de kerstman geweest???

Kijk ook al uit naar die groene, hoopte stilletjes dat die eventueel als wagons bij het MSM model zou zitten  ;) ;)

Sicco

Wauw.... dat is een écht waarheidsgetrouw geheel zeg, zit nog steeds te twijfelen of ik niet naar grootspoorfoto's zit te kijken  :o

centauri167

Hele mooie foto's Luc !

( zal eens met mijn materiaal afkomen, mag je ze ook zo mooi vereeuwigen  8)  )

Michiel

Luc, ik kijk ook al met ongeloof naar de twee foto's. Ik geloof men ogen niet want zij vertellen me dat dit echt is, maar ik wéét dat dit jouw baan is. Ongelooflijk! Het ENIGE wat me bevestigd dat dit model is, is het iele kleine boompje centraal op de foto met de duikbril. Vervang dit door een overtuigender exemplaar en ... perfectie!
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

59erke

.... die foto's brengen me wel op een ideetje voor mijn eigen baan  :D

Luc, anders moet je hier is een draadje openen met andere foto's van je baan. Want volgens mij is er nog meer moois te zien
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

centauri167

Citaat van: 59erke op 04 januari 2015, 20:23:19 PM
.... die foto's brengen me wel op een ideetje voor mijn eigen baan  :D

Luc, anders moet je hier is een draadje openen met andere foto's van je baan. Want volgens mij is er nog meer moois te zien

+1, en als ik nog een suggestie mag doen voor die ?geparkeerde auto? onder/ achter het bruggetje: een bewegend koppeltje dat aan het copuleren is zou ook nog een leuke noot zijn ...

59erke

Citaat van: centauri167 op 04 januari 2015, 20:26:43 PM
Citaat van: 59erke op 04 januari 2015, 20:23:19 PM
.... die foto's brengen me wel op een ideetje voor mijn eigen baan  :D

Luc, anders moet je hier is een draadje openen met andere foto's van je baan. Want volgens mij is er nog meer moois te zien

+1, en als ik nog een suggestie mag doen voor die ?geparkeerde auto? onder/ achter het bruggetje: een bewegend koppeltje dat aan het copuleren is zou ook nog een leuke noot zijn ...

dan wordt het wel een baan onder de categorie 16+  he
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

doomslu

Ik moet dringend voortwerken aan de baan, want het wordt saai, al die foto's op één afgewerkt segmentje...  :-\
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

raf

ik heb nieuwe briefjes van 50 euro gekregen dus tja das mijn nieuwe aanwinst
dank je wel pa voor de sponsoring .

tja moeilijk een foto trekken van die briefjes hé hahaha
morgen materiaal gaan halen zie want ik heb kurk nodig om de spiraal verder af te werken

gr raf 
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

doomslu

Bedankt voor de complimenten.  :D
Voor de jongeren onder ons  :)... hier het verhaal van de module het segment Manternach:
http://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,12791.0.html

Dan bevuilen we dit draadje niet, wat tenslotte gaat over nieuwe Belgische aanwinsten.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Davy

Twee zeer mooie foto's Luc, twee mooie treinen in een mooi landschap, kan gewoon niet beter ;)

evan

Mooie foto's Luc!

Ik heb gisteren nog staan twijfelen of ik de Sprinter ook zou kopen of niet...

... het is de reeks 23 geworden ;D
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

doomslu

Ik had het geluk dat ik eigenlijk niet moest kiezen. De 23 had ik al en de wagens en de Sprinter waren al lang geleden besteld.
Ze kwamen nu met de Kerstman af!  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *