Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

reeves

 :) ik dacht, die gaat hier iets speciaals fabriceren............. ;D

dani

daar zou ik inderdaad niet te beroerd voor zijn, dat het van de werkelijkheid afwijkt ;-).

En dan heel de  1:87 en 1:100  discussie ten spijt, ik heb ze toch  binnengehaald het setje.  Daarmee blijf ik in  "mijn merk" en in de uitvoering zoals Märklin ze bedoeld had.
Eigenlijk heb ik ze niet zelf gekocht, mijn madam doet ze me kado...  gelukzak ikke :-) :-) :-)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

ceuleer

Deze week een pakje ontvangen met de post.
De nieuwste Euro - Tank - Car set VB-81007, 2 KVG-ESSO wagons.  :)
Ik kon het niet laten, ze maken teveel mooie dingen, die mannen van Ingelmunster.



grz,
Gunter

dani

ja het zijn idd mooie dingen, hmmmmmmmm.   Kan me inbeelden dat je daar moeilijk aan voorbij kan !

Ik heb intussen ook de 1601 variant van Märklin bij besteld (de vorige was de 1602 en ik heb ook de 1605 en 1606 )

de verschillen met de 1602 zijn subtiel, maar toch aanwezig.
Grijs vs zilvergrijs, en een ander "kleurmasker" op de neus


ik begin meer en meer naar Belgisch materieel te neigen.   Maar daarom zal de rest niet weg gaan hoor.

Nu nog de goudkleurige....





De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

ceuleer

#1564
Citaat van: dani op 15 maart 2014, 08:52:52 AM
ik begin meer en meer naar Belgisch materieel te neigen.   Maar daarom zal de rest niet weg gaan hoor.

Ik durf de laatste tijd ook al eens Belgisch en Nederlands aan te kopen, vroeger alleen Duits.
De bedoeling is in de (verre)toekomst een baan te maken in de grensstreek, waar verkeer van alle landen bijeen komt.

ceuleer

#1565
Citaat van: dani op 15 maart 2014, 08:52:52 AM
Nu nog de goudkleurige....

Dani,
ik heb dat ook, een bepaald model in alle verschillende kleuren verzamelen, alleen begint er plaatsgebrek te komen, de vitrinnekasten staan vol.
En om de rest in de doos weg te steken, dat vind ik zonde, ik zie ze graag in de kast staan.
Met wagons waar ik er meerdere dezelfde van heb is dat geen probleem om ze in de doos te laten, maar een locomotief zie ik toch liever in de vitrinnekast staan.  :)

grz,
Gunter

swarol

Dit heb ik vorig jaar voor 15 euro op een rommelmarkt gevonden, ook 2 seinen van fleischman en er stond nog meer maar door een pijnaanval vroegtijdig moeten vertrekken

Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

OlivierV

#1567
Verder aan het doen met Erwin zijn kolentrein achterna te gaan ... (2 stuks toegevoegd).




Nu verder doen met zo weinig mogelijk te kopen en nog eens wat festivaltickets aanschaffen.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

treinen, festivals en vrijen ja 3 dure hobby's niet moeilijk dat jij je sponsors zoekt om te scaten !  ;D

groeten Peter ;)


TBCédric

Niet gekocht maar geruild: een hle 1328


De kap wordt gewisseld met een forumlid.
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 06 april 2014, 19:12:09 PM
treinen, festivals en vrijen ja 3 dure hobby's niet moeilijk dat jij je sponsors zoekt om te scaten !  ;D

groeten Peter ;)

Ik koop wel minder qua treinen nu vind ik, een vriendin dat is een keuze ('k kon ook voor de optie gegaan zijn om ze niet te versieren) en festivals ja, het maakt de zomer compleet. Vergeet ook mijn uitgaansperikelen niet. ;)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

gunmax1

Hallo,

Dit heb ik meegebracht uit Dortmund typ 98.
En M6 speciaal reeks NMBS van mijn vader.






grts



Metpetergaathetbeter

#1572
Gunmax1 ook hier bedrijvig ? Die set van je pa gekregen(LS) ? Die moet u nogal graag zien ! Nog al een geluk dat hij niet door zijn bochten kon ?  ??? :-\

Fraaie ko(o)p(en)! en geschenk !

Groeten Peter ;)

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

TBCédric

Mmmmmm, M6 met stuurstand.  :o  :o  ;)
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.