Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

Metpetergaathetbeter

LSM models en PIKO?

Groeten Peter ;)

Davy

#1516
Ging naar de winkel om mijn rijtuigen van Jan Kiepura te halen en kwam thuis met twee rijtuigen en een 1845.
Kon hem echt niet laten liggen :)



deze is zonder sound maar ik wil er een ESU decoder laten insteken. Helaas is de sound van de Vectron nog niet beschikbaar bij ESU.
Weet er iemand een alternatief?

Rangeerduivel

Je kan er altijd een sound van om het even welke eloc insteken,en als later de echte sound beschikbaar wordt,die veranderen.
Schuim eens de sound van ESU af,je kan ze allen beluisteren en degene die je het mooiste lijkt kies je er uit

;)

ward

Vorige week binnen gekomen..
Nu is het even gedaan met nieuwe aanwinsten  :o
LS Models / Heris productie van 2002:



Mvg,
Ward
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

Rangeerduivel

Roco 2514 Schaarbeek is toegekomen vandaag,
Ondanks paar jaartjes oud,toch splinternieuw in doos + oorkonde loc n° 00588 (van 700)

Foto's willen er (nog) niet door,zal nog efkes moeten oefenen... :-\ ???
Zijn wel te vinden in mijn flikr-album in draadje "nog eens...hoe doe je het"

;)

Stieven76

Je moet je Flickr link in je profiel handtekening zetten, dan staat die altijd onder je posts, zie bij mij. Das handig  ;)

Rangeerduivel

Zal wel goed bedoeld van je zijn Stieven,
maar zelfs dat éne zinnetje dat je schrijft is Chinees voor mij! :-\ :D

;)

Stieven76

Als je bovenaan naar je forumprofiel gaat, of via deze link: http://forum.modelspoormagazine.be/index.php?action=profile;area=forumprofile


Dan zie je een box staan 'Handtekening'. Daarin kan je dan de link naar je flickr plakken. Je Flickr link die staat bovenaan je Flickr pagina  :P

doomslu

Ik denk toch niet dat het een goede oplossing is. Telkens iemand een foto wil laten zien moet je gans zijn verzameling op Flickr (of andere) doorploegen...  :(

Gewoon de IMG-tags gebruiken. Eén klik, dat is alles...  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Steam.N

Citaat van: doomslu op 11 februari 2014, 18:01:28 PM
...Gewoon de IMG-tags gebruiken. Eén klik, dat is alles... 

Lijkt me ook het meest lezers-vriendelijke  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Stieven76

Ja inderdaad, de img tags zijn het beste. De link in de handtekening is alleen maar omdat Rudy naar een ander topic verwees waar zijn Flickr link staat, dan is het handiger  ;D

Opa-Bullcat

#1526
Foutje, kan ertussen uit.

TBCédric

Knappe loks maar volgens mij horen ze in een ander nieuwste aanwinste-draadje thuis. ;)
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Opa-Bullcat

O sorry, mijn foutje dan, kan iemand dit verplaatsen dan voor mij ?

Hans

Gerolf

Sorry, dat kan ik niet. plaats het in het juiste topic, en ik zal het hier wel wissen  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw