Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

TBCédric

Citaat van: ERVIN op 02 januari 2014, 17:43:50 PM
28 containerwagons van B-Models , ik heb er ook nog van andere merken , waarvan de Rocky Rail de laatste nieuwe zijn , en dat zijn ook super-wagons hoor!!!



Tja, Van die Rocky Rail zou ik ook een paar willen hebben hoor. Maar van die Rocky-Rail heb je er wel minder van nodig want één wagon telt voor twee.  ;D  8)
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

ERVIN

@LS Models , ja maar de wagons van Rocky Rail zijn wel zo'n 20€ duurder dan de B-Models , maar ze zijn wel stukken beter afgewerkt natuurlijk.

@Binco , ja sommige wagons hebben ook hier wel eens kuren hoor , soms ontsporen ze op de meest gekke plaatsen ( gewoon recht stuk spoor) , en als je dan na een volgend rondje terug over de bewuste plaats komt , verloopt alles zonder problemen.  ;)

dani

Citaat van: ERVIN op 02 januari 2014, 17:20:53 PM
Ik wil in totaal 2-3 treinen met elk 10-15 containerwagens hebben.

Dan moet je doen zoals ik vorig jaar : je koopt een volledige set van Roco  (de  Opel Millennium Zug) en dan heb je meteen  dubbelassige 14 wagons met kortkoppelingen en op elke wagon staan 3 stuks 20 feet containers in de leukste thema's en kleuren beschilderd...

Met een beetje geluk kan je die komplete set op eBay nog op de kop tikken voor minder dan 200 euro.  Reken maar eens de prijs uit van 14 lange Roco containerdraagwagens en 42 stuks containertjes !   Ik heb de set in zijn geheel gekocht voor 160 euro (+17 verzendkost) vorig jaar, en voor die prijs heb je dan wel een kleine 4 METER  containerwagons.  Afzonderlijk vind je de wagons voor prijzen tussen 15 en 25 euro.

Check : https://www.youtube.com/watch?v=dDmtzlyuYws

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

BD1701

Ik heb ook zo goed als alle containerwagonsets van B-Models, prachtige wagons, rijden heel goed.

De eerst volgende wagons die uitkomen zuller met "bulk-containers" zijn van o.a. UBC, IFF, BULKHAUL, ...
Tankcontainers die komen erna normaal aan de beurt.
 

ERVIN

@Dani , knappe sleep met al even knappe wagons precies.

@BD1701 , bedankt voor de info.  ;)

Metpetergaathetbeter

hoewel ik B-Models heb(1 set) die zonder containers ietswat banaanachtig staan, wanneer ik dan de containers erop druk staan ze weer recht(en blijven ze recht) !

Groeten Peter ;)

OlivierV

Dankzij een tip van metpetergaathetbeter ben ik weer xx euro lichter geworden, het linkse T2 rijtuig was reeds van deze zomer in mijn bezit. Teven alle losse rommel er netjes op gekleefd.


Rivarossi T2 (Railtour) & MU 64


Rivarossi T2 (Railtour) & MU 64

Groet,
Olivier
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Johnnytrein

Jij hebt wel een rare aankleding van de muren van je treinkamer. ;D
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Rangeerduivel

Dat zijn STOOTBLOKKEN om zijn treinen tegen te houden Johnny! ;D

Metpetergaathetbeter

dingen  waarvan hij droomt!

Groeten Peter ;)

krisds

Ik zie alleen een baanplan achteraan op de muur ::)

wisselstromer

berglandschappen zijn altijd mooi  8)
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

Johnnytrein

groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Kautenbach

lekker flexibel landschap! bergen, dalen, tunnels, en als je dr aanzit verandert het van vorm  :P nu nog een koelkast en dan is de trilogie compleet, treinen bier en .... :-[

Paulogic

mvg,
Paul(ogic)