Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

OlivierV

Citaat van: bellejt op 18 november 2013, 18:52:26 PM
amai Tom wat een triestige lok om aan te kijken.Zou daar snel wat graffiti opzetten hoor.  ;D
Die heeft ook wel de bijnaam "Pleureuse". ;)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

dieselfreak

Citaat van: bellejt op 18 november 2013, 18:52:26 PM
amai Tom wat een triestige lok om aan te kijken.Zou daar snel wat graffiti opzetten hoor.  ;D


Toen deze loc reed (jaren 60) was die ellende (gelukkig) nog niet "uitgevonden."
MC

reeves


Herwig

Hoe noemt men die Pleureuse-loc aan deze kant van de taalgrens:  "bleitsmoel" of iets ...deftigers?

reeves


Herwig

Pleureuse:

En als die dan uit de fabriek kwamen, als de locs werden uitgeleverd dus:   een  "levertraanloc" ...

reeves

#1281
Vandaag gaan werken :(, (ik ben onderhoudselectr.mecanieker in bedrijf in de haven van a'pen in Kalo om juist te zijn ;)

Kwam  vandaag de Johan( norse en forse  >:( kerel) binnen in den atelier, aaaah Tommeken hoe ist manneken? Zeg, ik heb gehoord da gij me treintjes speelt?

Ik :Eumh Johan das nie spelen(probeer een deftige uitleg te geven aan een beest van ne mens, wat men hobby inhoud en verwacht me aan een gigantische bulderlach van de Johan...................)

Awel dan heb ik hier iets voor u en geeft me een plastiek zak met daarin....................twee roco's nmbs loks :o :o

Geloof me , daar verwachte u helemaal niet aan, ge denkt nu gaan we het krijgen en begint die hier wa belachelijk te doen over mensen die met treintjes spelen ala "opa flodder", krijg je van diegene waarvan je het minst verwacht twee loks!!

Ja tommeke, ik had die nog liggen en gij krijgt die van mij!!!

Awel beste vrienden, mijne dag kon niet meer stuk!


Rangeerlokje

Hle20


Loks met doosje enkel serieuze gebruiksporen, de Hle was ooit eens van de tafel gevlogen  :o zei Johan en de rangeerlok daar ontbreken de "koppelstangen" aan de rechtse kant, dus leuk twee nieuwe resto projectjes voor de koude wintermaanden

Groeten Tom

Metpetergaathetbeter

Tom,


eens te meer het bewijs dat je niet schoon moet zijn om chance te hebben !!!!!!! ;D ;D ;D ;D Alle gekheid op een stokje leuk als je collega's al eens met je lachen, nietwaar ? Zien er al bij al nog vrij goed uit ! En meteen een loc bij om op Luxemburg te rijden !

Groeten Peter ;)

Gerolf

Knap voor jou (en knap van die Johan)  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Ludwig

Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

chef garde


reeves

#1286
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 23 november 2013, 17:21:41 PM
Tom,


eens te meer het bewijs dat je niet schoon moet zijn om chance te hebben !!!!!!! ;D ;D ;D ;D Alle gekheid op een stokje leuk als je collega's al eens met je lachen, nietwaar ? Zien er al bij al nog vrij goed uit ! En meteen een loc bij om op Luxemburg te rijden !

Groeten Peter ;)

Daarmee da gij nooit chance hebt zeker..............    ;)
En btw mijn collega's techniekers weten  wat m'n hobby is en die "lachen" daar niet mee , zeker niet toen ik een filmpje van m'n vorige baan liet zien , mond open van verbazing , ook zelfs na een bezoek bij mij thuis van enkele collega's die de baan live wilden zien , niet iedereen lacht ermee Peter. ;)

Groet

Rangeerduivel

Chanseurkeeeee!!! :P :P :P :P

Geef mijn adres ook eens aan die Johan a.u.b.

;)

Metpetergaathetbeter

#1288
BTW mijn collega zit jij in de entertainerwereld of in de wereld van de garagehouders occasiewagens zal gaan JA! ?  ;D ;D  ;)
Groeten Peter ;)

PietB

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 23 november 2013, 17:47:23 PM
BTW mijn collega zit jij in de entertainerwereld of in de wereld van de garagehouders occasiewagens zal gaan JA! ?  ;D ;D >:(
Is dat niet het zelfde dan?