Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

Jurgen

Met een dag verschil als Wim dezelfde set voor wisselstroom gisteren ontvangen. Prachtig setje, goed verpakt in 2 grote dozen met daarin dan nog zo'n isomo opvuldingetjes om eventuele schokken op te vangen.

Ik ben er tevreden mee!  :)
Snelle service ook, ik had ze vorige week donderdag in Duitsland besteld en had via overschrijving betaald.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Johnnytrein

2 dozen hoezo alles zit toch in een mooie roco doos alleen ontbreekt bij mij het boekje van de loc waarin de onderdelen vermeld staan of bestaat dat niet van Roco ?
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Eres

Zit in het doosje van je loc. Ik heb er ook naar moeten zoeken maar het is er wel. Haal je lok er uit die zit in schuimrubber en in een doosje, schuimrubber weg en loc er uit en je ziet het liggen. Het is een rare plaats dat geef ik toe Net als de extra onderdelen die je er op moet zetten zit allemaal op een vreemde plaats. Als het goed is heb je twee plastic zakjes. De een met beugels en de ander om extra zaken er op te zetten of te veranderen.

Twee dozen betekend: De Roco doos zit in een kleine doos en wederom in een grote doos verpakt met dat lucht plastic gevalletjes.

Wim

ward

Citaat van: Michael op 28 oktober 2013, 20:56:29 PM
Alweer twee weken geleden, maar in Genk gekocht  Break AM 80/83 foto komt van de site van Olaerts.



Knappe aanwinst!
Heb je er eventueel zelf ook wat meer foto's van?

Mvg
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

Johnnytrein

Neen, hoor mijn set zit in 1 grote roco doos de loc zit in een doorzichtig plastiek en deze zit op zijn beurt in een groot stuk mouse waar ook de doosjes met wagon's in zitten. De roco doos zit in een grote bruine doos.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Jurgen

Bij mij zat in de grote bruine doos een andere bruine doos die net een formaatje kleiner was dan de grootste doos. Maar dat maakt niet uit.

In mijn Roco doos zitten 4 plastic doosjes met de wagens en 1 kartonnen doosje (zonder deksel), maar met een blauw kartonnetje met Roco-logo erop. Onder dat blauwe kartonnetje zit een mousse met daaronder de loc die ook nog in een omringende mousse zit waarin nog eens een plastic bescherming zit voor de loc.
Als ik de loc en de omringende mousse eruit haal zit daaronder nog een laagje mousse met daaronder alle boekjes.

Maar de loc zit dus niet in een plastic doos zoals de wagens.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Johnnytrein

Hoera, de boekjes zijn gevonden bedankt voor de informatie . Jammer dat de loc geen sound heeft .
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Rangeerduivel

#1177
Was per abuus een klikje teveel,Sorry :-[

;)

Eres

Jurgen klopt dat was bij mij net zo

Joannes blij dat je alles heb gevonden

Rudy bedankt voor je nieuwsgierigheid

En Lippe bedankt voor de Haribo dat was best even lekker

Wim


krisds

Ik ben gisteren overstag gegaan voor een type 93 van fleishmann, hopelijk kan hij in de nabije toekomst rangeren op mijn nog op te bouwen baan. :)

foto geleend van de winkel

Rangeerduivel

#1180
Citaat van: Johnnytrein op 01 november 2013, 17:25:16 PM
Hoera, de boekjes zijn gevonden bedankt voor de informatie . Jammer dat de loc geen sound heeft .

Joannes,
Dat de loc geen sound heeft moet je geen spijt van hebben,
Tenzij Roco tegenwoordig een andere,modernere sounddecoder plaatst.
Ik heb een paar jaar geleden een 5315 met sound gekocht,en hij is vergeleken met andere sounds niets waard.
De loc rijdt perfect,zoals iedere Roco,maar de sound is allesbehalve realistisch en zijn geld niet waard.

grtn
Rudy

@ Wim
Er schijnt hier een misverstand mis verstaan te worden...wat voor nieuwsgierigheid zou ik ten berde brengen?
Ook word ik schijnbaar verdacht van "lekken",ik kan niet goed meer volgen hoor...

:o ??? ???

;)

Mattias

Roco gebruikt nu geen ESU-decoders meer, maar Zimo.. Dus in principe zou het beter moeten gaan.. Maar als je crap soundbestanden gebruikt, zal die ook wel niet per sé beter klinken...
www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

Johnnytrein

@Rudy, bedankt. @ Mattias, dus ik zou een zimo moeten overwegen als ik lawijt wil in die loc?
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

OlivierV

Tussen een loksound 4.0 en de vorige versies zit inderdaad een wereld van verschil hoor. Als ik bij Rudy thuis eens zijn 62 met loksound 4 hoor ivgl tot zijn vlottende cabine met geluid, dan hoor je gewoon dat het eerste het betere is.

Nu ga ik geen andere merken afbreken want daar heb ik nog geen geluid van gehoord.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Rangeerduivel

Citaat van: OlivierV op 02 november 2013, 09:06:50 AM
Tussen een loksound 4.0 en de vorige versies zit inderdaad een wereld van verschil hoor. Als ik bij Rudy thuis eens zijn 62 met loksound 4 hoor ivgl tot zijn vlottende cabine met geluid, dan hoor je gewoon dat het eerste het betere is.

Nu ga ik geen andere merken afbreken want daar heb ik nog geen geluid van gehoord.

De 'ESU)sound op mijn 62 is er wel bij VBiervliet op gezt,
naar het schijnt zouden ze een eigen soundcollectie hebben die enigsinds afwijkt van de standaard Esu,weliswaar ontwikkeld in samenwerking met Esu.(van horen zeggen)
Doch dit heb ik ook ondervonden met de 59.

grtn

;)