Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

Rangeerduivel

Citaat van: dani op 15 oktober 2013, 12:52:05 PM
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 15 oktober 2013, 10:11:41 AM
je weet wel wat ik bedoel  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;)
Ik weet inderdaad wat je bedoelt, maar ik vind het soms ongepast om alles uit zijn context te rukken.
Luc is blijkbaar toch niet zo snel op zijn tenen getrapt als sommigen insinueren en speculeren, anders had ik het al lang geweten (van hemzelf dan wel).

Van het uit zijn context rukken gesproken...het ging hier wel niet om Luc zijn tenen hé Dani! ;D ;D

;)

dani

je bent verkeer ingelicht Rudy.   Peter verwijst nog altijd naar die mop met de 3 dwergen en de er op volgende kommentaar in het moppen topic en ook in het topic over de beurs in Genk,waar door enkele snoodaards werd gesuggereerd dat Luc zou hebben gezegd dat ik zou verbannen worden omwille van het vermelden van zijn naam in dat mopje.

Ben je nu mee ?


(let op het feit dat er geen smileys staan)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Rangeerduivel

  ...Peter verwijst nog altijd naar die mop met de 3 dwergen < Ik ook!!!  ;D

Eres

Amai wat zou ik graag een broertje van Olivier willen zijn

Wim

Metpetergaathetbeter

@dani, mochten je van Luc een beetje teasen, natuurlijk kon hij ermee lachen ! ;)
Groeten Peter ;)

OlivierV

Toch vreemd, sommigen willen mijn broertje zijn, anderen zouden mij in de kindercrèche steken.  ::)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

dani

ik stel voor dat ik de beiden combineer....   ik steek jou in de crêche, neem je plaats in en maak van Wim mijn Big Brother.

Done !

:-) :-) :-) :-) :-)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Eres

Citaat van: Rangeerduivel op 15 oktober 2013, 14:24:04 PM
  ...Peter verwijst nog altijd naar die mop met de 3 dwergen < Ik ook!!!  ;D

Rudy

Dan heb ik die helaas een keer moeten missen mar zou hem graag willen zien

Wim

Eres

Citaat van: dani op 15 oktober 2013, 16:26:14 PM
ik stel voor dat ik de beiden combineer....   ik steek jou in de crêche, neem je plaats in en maak van Wim mijn Big Brother.

Done !

:-) :-) :-) :-) :-)

Dani

Wat voel ik mij vereerd Maar wie is dan de oudste jij?

Wim


Mattias

Misschien terug naar de essentie van dit draadje, en het fantaseren over Oliviers moeder in "de babbelhoek"??  ;D
www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

evan

Wat Elektrisch materiaal voor m'n baantje "Hivercoup"







Roco, roco en Marklin Dummy met Gelijkstroomwielen :)

Oh Ja en een seinhuis van Bachmann dat nog wat gaat gepimpt worden. 8)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Eres

Dat is toch heel mooi Evan, de complimenten hiervoor

Wim

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Eres

Ja Evan de combinatie van die locs en dan de achtergrond is heel mooi en vooral het NMBS materiaal Noem je dit niet GOED GEDAAN JOCHIE of is dit geen Vlaams? Misschien dan wel COOL MAN.

Wim

OlivierV

Evan, die 2025 is een loc die hier ook nog op de verlanglijst staat, verder mooie aanwinsten!

Hier nog mijn M2 set van op de stand bij een of andere winkel te Genk. Deze kon ik niet laten liggen gezien de vrij lage prijs. Eigenlijk zou ik nog een 25 moeten hebben om het plaatje compleet correct te maken maar dat laat ik voorlopig maar even.


Marklin M2 Trek-duw voor elektrische tractie by

Groet
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan