Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

Jurgen

Citaat van: OlivierV op 09 augustus 2013, 01:25:34 AM
Het enige wat ik dit jaar nog wil is de 2016 die roco opnieuw uitbrengt en eventueel nog een type 90 stoomlocomotief in TPIII uitvoering, maar dan stopt het dit jaar wel (hoop ik).


Dan zou ik toch maar héél snel eens naar mijn winkel hollen. Een aantal weken geleden is er op de site van Het Spoor in Haasrode verschenen dat hij beschikbaar was.
Het is opnieuw een blauwe loc met trapezium op de fronten en een bordje van "Camino Azul" erbij. Oplage: 130 DC, 36 AC!
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

OlivierV

Citaat van: Jurgen op 09 augustus 2013, 10:59:06 AM
Citaat van: OlivierV op 09 augustus 2013, 01:25:34 AM
Het enige wat ik dit jaar nog wil is de 2016 die roco opnieuw uitbrengt en eventueel nog een type 90 stoomlocomotief in TPIII uitvoering, maar dan stopt het dit jaar wel (hoop ik).


Dan zou ik toch maar héél snel eens naar mijn winkel hollen. Een aantal weken geleden is er op de site van Het Spoor in Haasrode verschenen dat hij beschikbaar was.
Het is opnieuw een blauwe loc met trapezium op de fronten en een bordje van "Camino Azul" erbij. Oplage: 130 DC, 36 AC!
Weet ik, week 29 kwam hij beschikbaar volgens de site van T2M al is hij precies nog niet overal uitgeleverd, want noch op de site van Olaerts, Modeltreinparadijs en Go-rail staat hij.

De reden dat ik liever de 2016 met trapezium heb dan de 2006 met trapezium is dat deze eerstgenoemde bijna een jaar met deze schildering heeft rondgereden, de laatstgenoemde slechts enkele maanden.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

Citaat van: OlivierV op 09 augustus 2013, 11:27:08 AM


De reden dat ik liever de 2016 met trapezium heb dan de 2006 met trapezium is dat deze eerstgenoemde bijna een jaar met deze schildering heeft rondgereden

ik heb deze al, van een veel eerdere reeks, meer als 10 jaar geleden, de loc heeft jaren zo gereden dacht ik het huiste aantal staat in de MSM in het art. dacht ik over de 2006

Groeten Peter ;)

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 09 augustus 2013, 11:40:14 AM
Citaat van: OlivierV op 09 augustus 2013, 11:27:08 AM


De reden dat ik liever de 2016 met trapezium heb dan de 2006 met trapezium is dat deze eerstgenoemde bijna een jaar met deze schildering heeft rondgereden

ik heb deze al, van een veel eerdere reeks, meer als 10 jaar geleden, de loc heeft jaren zo gereden dacht ik het huiste aantal staat in de MSM in het art. dacht ik over de 2006

Groeten Peter ;)
Vond er daarnet een foto van uit 1986 (van die 2016) en die zal nog wel een tijdje zo rondgetoerd hebben.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Eres

Citaat van: OlivierV op 07 augustus 2013, 23:27:27 PM
Citaat van: dani op 07 augustus 2013, 19:24:47 PM
Klopt helemaal, en af en toe moet eens het slotje op de treinenbeurs, dan is familievakantie en plezier belangrijker.   Een mens moet eens wat rust nemen. (en ik haal dat nadien wel weer in ... )
Alleen de sleutel kwijtraken voor langer dan een maand is moeilijk. :D

De sleutel aan je vrouw geven lijkt mij de beste oplossing? Misschien dat zij dan weer meer naar de winkels gaat is dan ook een ander risico. Voordeel is dan dat jij niets hoef te verantwoorden.

Wim

OlivierV

Citaat van: Eres op 09 augustus 2013, 12:59:18 PM
Citaat van: OlivierV op 07 augustus 2013, 23:27:27 PM
Citaat van: dani op 07 augustus 2013, 19:24:47 PM
Klopt helemaal, en af en toe moet eens het slotje op de treinenbeurs, dan is familievakantie en plezier belangrijker.   Een mens moet eens wat rust nemen. (en ik haal dat nadien wel weer in ... )
Alleen de sleutel kwijtraken voor langer dan een maand is moeilijk. :D

De sleutel aan je vrouw geven lijkt mij de beste oplossing? Misschien dat zij dan weer meer naar de winkels gaat is dan ook een ander risico. Voordeel is dan dat jij niets hoef te verantwoorden.

Wim
Dat heb ik hier niet (misschien wat meer naar de bakker gaan), trouwens een vriendin/lief zou mij waarschijnlijk even hard pluimen. ::)

Groet,
Olivier

PS, van gisteren.

Mijn Miranda zegt dat ook altijd ... by Olivier Vleminckx, on Flickr
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

LocoRob

Citaat van: OlivierV op 09 augustus 2013, 11:27:08 AM
Citaat van: Jurgen op 09 augustus 2013, 10:59:06 AM
Citaat van: OlivierV op 09 augustus 2013, 01:25:34 AM
Het enige wat ik dit jaar nog wil is de 2016 die roco opnieuw uitbrengt en eventueel nog een type 90 stoomlocomotief in TPIII uitvoering, maar dan stopt het dit jaar wel (hoop ik).


Dan zou ik toch maar héél snel eens naar mijn winkel hollen. Een aantal weken geleden is er op de site van Het Spoor in Haasrode verschenen dat hij beschikbaar was.
Het is opnieuw een blauwe loc met trapezium op de fronten en een bordje van "Camino Azul" erbij. Oplage: 130 DC, 36 AC!
Weet ik, week 29 kwam hij beschikbaar volgens de site van T2M al is hij precies nog niet overal uitgeleverd, want noch op de site van Olaerts, Modeltreinparadijs en Go-rail staat hij.

De reden dat ik liever de 2016 met trapezium heb dan de 2006 met trapezium is dat deze eerstgenoemde bijna een jaar met deze schildering heeft rondgereden, de laatstgenoemde slechts enkele maanden.

De 2016 staat te koop in AC uitvoering op eBay
http://www.benl.ebay.be/itm/Roco-NMBS-2016-AC-camino-Azul-NIEUW-NIEUW-NIEUW-/321181054888?pt=LH_DefaultDomain_123&hash=item4ac7e1f7a8

en de DC uitvoering kan je vinden bij HST Verh***en.
http://www.hstverhaegen.be/detail/895110-r-72381-72381-nmbs-e-lok-blauw-nmbs-serie-20-2016-dc

groeten, Robby.
Greetz,
Robby

Eres

OLivier

Dat komt vanzelf, mooie foto van die NMBS 62 reeks dergelijke loc zou ik dolgraag in mijn bezit willen hebben

goed weekend

Wim

Serojt

Citaat van: evan op 05 augustus 2013, 19:11:23 PM
Ik heb de laatste  AR41 net gemist voor 139,99 Euro.  :( Nu bleek het echte om minderwaardige modellen te gaan???  Een kennis van me had er een gekocht en was met fouten in de schildering... is dit het enige geval of zijn er nog mensen die dit ondervonden hebben?

Groetjes
Dit weekend mijn MU41 getest. Niks speciaal opgemerkt. Schildering leek me toch ook in orde te zijn. (tenzij iemand hier weet waarop ik moet letten?)
Maw (voorlopig) een tevreden klant, voor 135 euri.

voor5dekeer

Mijn laatste, zomerse aankopen.





Rechts Mehano DMU klas 41, en links een Jocadis AM74.
Ik ben "content" dat ik die nog heb kunnen bemachtigen! ik had liever een groene AM70 uitvoering, maar deze was de nog enige beschikbare in wisselstroom.
Binnenkort langere avonden, en dan gaat de aandacht volledig naar de baan opbouw.
mvgr
Guy

LocoRob

Twee prachtige machientjes Guy, proficiat.

Ikzelf zou een bordeaux stelletje willen, maar of we dat nog aan een schappelijke prijs gaan vinden is een andere vraag.

Groeten, Robby.
Greetz,
Robby

Eres

Guy

Inderdaad prachtige mooie modelen heb je er bij gekregen. Proficiat

Wim

stevend

Heb geduld . Vroeg of laat brengen ze die terug uit .
Al of niet met de zelfde moules .
;D

LocoRob

In onze hobby moet men veel geduld hebben. (en veel geld)  ;D
Greetz,
Robby

reeves

Na lang zoeken(4j) eindelijk gevonden




Tom