Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

Metpetergaathetbeter

andere fora deden dat door een topic te starten Nieuw maar niets met modelspoor te maken ! Misschien moet jij maar eens iets opstarten en daar je nieuwe fiets parkeren (met slot  ;D) Olivier !

Groeten Peter ;)

jesse

hey

vandaag juist over gekocht een serie 55
ik was er al lang naar opzoek en nu heb ik hem ben er super tevreden mee !!!



hier staan mijn twee Belgische diesels die ik heb de dubbele is vandaag gemaakt het voorlicht werkte niet maar is gemaakt
( Nog eens een dikke merci Michel !! )



ik ga er nog veel van genieten !!

groetjes jesse

B-Cargo

5504, mijn eerste 55 in HAMO uitvoering gekocht bij een reeds ter ziele gegane winkel in Hasselt!
Ondanks het feit dat de 55'ers van B-Models beter gedetailleerd zijn en een betere maatvoering hebben vind ik het mijn stoerste 55  8)

Groetjes,

bockie

Heey Jesse,

Mooie locomotieven! DIESEL POWER!

OlivierV

Plooier die ik ben, de B-cargo coil wagen doet het alvast goed op mijn baan (met R1 bochten, beter dan de oskar Remms).
De I6 kan mooi in mijn roco stam met 1/100 (lengteschaal) i6-en.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

MARKLINRIJDER

schoon gerief   ook op de achtergrond ;-)

Grtjs,

David

PeterC

Michiels nieuw aanwinsten (door vader betaald...).

Jocadis serie 70 Sabena:


Die op onze baan als museumstel zal ingezet worden daar er geen bovenleiding komt en daardoor door een diesel zal moeten worden gesleept:

Een VBV reeks 60:


Groetjes, Peter


Metpetergaathetbeter

ik wil ook nog wel ne keer mijn plechtige Communnie doen, kon zo te zien niet op !

Groeten Peter ;)

OlivierV

Mooi Sabena stel, gisteren zien verkocht worden. :D
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Jurgen

In welke Sabena-livrei hebben de Sabena-stelletjes eigenlijk als laatste rondgereden?

Ik speel een beetje met het idee om er misschien eentje te zoeken voor mijn vader zijn pensioen. Toen hij pas begon te werken op de luchthaven in Zaventem moest hij deze stellen dagelijks nemen om er te geraken. Welk Jocadis-stel zou ik daarvoor kunnen gebruiken?
Het is nog niet definitief beslist, maar dan heb ik toch de info al.  :)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

evan

Citaat van: PeterC op 07 april 2013, 15:35:17 PM
Michiels nieuw aanwinsten (door vader betaald...).



Toffe vader ben jij!
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

evan

Yep ook eens een nieuwe Belgische aanwinst :)


Type 93 van Fleischmann en 3 ketelwagens van "Shell" met A'pen KIEL als standplaats (Chauvinistisch trekje :)) )





(Ik heb inderdaad een "Belgisch" plannetje ::))

Groetjes

Evan
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

bellejt

vandaag aangekomen en in nieuwstaat :


tiep16

Citaat van: Jurgen op 07 april 2013, 19:14:59 PM
In welke Sabena-livrei hebben de Sabena-stelletjes eigenlijk als laatste rondgereden?
Ze rijden nog steeds rond. Maar niet lang meer.
Nummers 595 - 600.
In het rood dus. Bv. zoals hier: http://www.railfaneurope.net/pix/be/electric/emu/AM70/red/080426-007.jpg

Jurgen

Citaat van: tiep16 op 10 april 2013, 00:16:10 AM
Citaat van: Jurgen op 07 april 2013, 19:14:59 PM
In welke Sabena-livrei hebben de Sabena-stelletjes eigenlijk als laatste rondgereden?
Ze rijden nog steeds rond. Maar niet lang meer.
Nummers 595 - 600.
In het rood dus. Bv. zoals hier: http://www.railfaneurope.net/pix/be/electric/emu/AM70/red/080426-007.jpg


Maar bordeaux is geen Sabena-livrei. Of zo zie ik het toch niet, volgens mij is bordeaux gewoon de standaard livrei.  ;)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.