Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

reeves

Via een adrertentie, te koop zeeer veel treinen, mailtje gestuurd, kreeg ik zeven lijsten :o

ff uitgezocht wat ik nog niet had en in de toekomst wou kopen

resultaat, zie hierboven

grtn
Tom

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

reeves

Voor de mensen die mij een pm hebben gestuurd, de lijst is momenteel geblokkeerd omdat er drie kandidaat kopers zijn voor het ganse

lot,ze gingen alle drie een bod uitbrengen en het hoogste bod zal winnen waarschijnlijk, ik ben er gisteren nog geweest voor de bolle

neuzen en de ldrie ls models blijkbaar is één van de kopers een zeer bekende winkelier uit west vlaanderen.........................er zullen dus

nog intressante dingen tussen de lijst zitten!

de mevrouw in kwestie heeft de lijst aangepast( de stukken die apart verkocht waren eraf gedaan) en deze naar de potentiele kopers

gestuurd, dus zij kan helaas voor velen niks meer apart verkopen, ik was er gewoon snel bij en was zeer blij dat de mevrouw de dingen

die ik wou kopen, apart verkocht aan mij 8)

groeten
Tom

OlivierV

Citaat van: reeves op 20 februari 2013, 12:52:27 PM
Der is nog, stof kreeg ik er gratis bij  ;D


Op deze ben ik dan weer jaloers!

Die moeten hier ook ooit nog eens komen.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

chef garde

Tom, je hebt geluk gehad!  Succes met je aankopen!

reeves

Een mooi lok moet zonder stof, bij deze zijn ze een beetje opgepoetst






OlivierV

'k Begin hier op slag te watertanden van die modelkrachtpatsers! Stop er maar mee! :D
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

conducteur

Ik heb hier ook nog zo'n bolle neus 'cadeau' gekregen. Ben wel op zoek naar de buffers die hij mist.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Sicco

Het blijven prachtige modellen, jammer dat er nog altijd geen 'eenvoudige' groene versie met viercijferig nummer - dé meest voorkomende versie tussen 1971 en 1990 - is...

knibbelknabbel

Een LS Models type 13 komt de gelederen versterken in Barve-haut...









Vorige week nog meer gereden in 1/1, nu in model 1/87... :)

conducteur

Er staat hier toch een afbeelding van de 5408, die is toch bruikbaar?
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Brossel

#701
Citaat van: conducteur op 24 februari 2013, 21:14:23 PM
Er staat hier toch een afbeelding van de 5408, die is toch bruikbaar?

Maar die 5408  heeft twee paar koplampen te weinig en een gele band teveel ten opzichte van de standaard versie die Sicco bedoeld.
Spoorse groeten, Davy

Heb een zwak voor Belgische dieseltractie uit tijdperk IV, de rivierdalen in de Ardennen, de fameuze Athus-Meuse, staalindustrie en verzamel internationale reizigerstreinen door de Ardennen....enne oh ja: kleine rangeerlokjes voor mijn kalktoko in planning!

Ikar

 

Metpetergaathetbeter

Fraaie loc, ik wacht nog iets daar de meesten(ook bij ons in de AMSAC) één van de twee eerste(of beide)nrs bezitten, volgende lichting zou volgende maand op de markt komen !

Groeten Peter ;)

Anarchy

Eind april pas voor de nieuwe 18'en.