Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

Jurgen

Citaat van: ToThePoint op 28 december 2012, 23:13:23 PM
Vandaag toegekomen uit de limburg.
...en de reeks 20 die een blauw jasje gaat krijgen ![/img]


Waarom heb je dan niet meteen de blauwe gekocht? Die stonden er toch ook nog? Ok, iets duurder dan die groene, maar je had wel meteen een blauwe!  :D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Mattias

Om mijn modelspoorboekhouding te doen kloppen, miste ik nog enkele spullen...  ::)
Deze werden de afgelopen week besteld en vandaag aangekomen.

Ik heb via forumgenoot "Anarchy" enkele wagons kunnen kopen.
Nogmaals bedankt voor de goede samenwerking! ;-)

Het gaat om volgende spullen:


Met volgende wagons:
6x Roco 46774


4x Roco 46290


10x Roco 46917


Overigens nog een locje besteld in Duitsland van SBB, maar das dus geen Belg..  ;)

Ikke zeer blij!
www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

Jurgen

Bij mij zijn er enkele ketelwagens bijgekomen van Roco. De 66553 (Armita), 66558 en 66559 (KVG Esso en Ermewa).

Daarnaast ook een Sggmrs van AAE met containers van AAE (66560), eveneens van Roco.

Twee van de ketelwagens komen van Modeltrein Paradise en de andere en de containerdraagwagen van Olaerts.
Bij Modeltrein Paradise heb ik ook nog 5 doosjes met Fleischmann Profi koppelingen gekocht, dan kan ik weer een tijdje verder. Met de vorige 4 doosjes ben ik zo'n 3 jaar toegekomen en het laatste doosje was nog niet helemaal leeg, dus nu moet ik toch minstens 4 jaar verder kunnen.

Bij beide ben ik gewoon langsgeweest zonder echt iets nodig te hebben, maar ja, als je er dan toch bent...  ;D
Nu ga ik nog eens naar Van Biervliet, eens kijken wat ze daar weggeven.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

ERVIN

Ook hier is er weer een mooie sleep toegekomen , de gloednieuwe ketelwagons van Trix , van de firma's Wascosa en VTG , sleep is 14 wagons lang.

Enkele beelden....









En hier zie je de sleep in zijn volledige samenstelling ,



@Jurgen , de sleep ketelwagons ernaast zijn de wagons die jij vandaag gekocht hebt.  ;)

Jurgen

Citaat van: ERVIN op 29 december 2012, 22:33:25 PM
@Jurgen , de sleep ketelwagons ernaast zijn de wagons die jij vandaag gekocht hebt.  ;)

En dat ziet er niet slecht uit!  :D
Prachtig eigenlijk hoe jij zo'n realistisch lange treinen kan maken en dat ze dan nog mooi staan op je baan ook! Met mijn "schamele" 3 meter lengte kan ik daar alleen maar van dromen. :(
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Davy

Bwa megalang tuinhuisje bouwen :) als het vrouwke daarmee content is. Die van mij staan op de kast :) tot dat ik de Lotto win of zo.

Davy

Mooie baan trouwens Ervin, inclusief materiaal.

Steam.N

Citaat van: Union Pacific op 31 december 2012, 11:17:20 AM
Bwa megalang tuinhuisje bouwen :) als het vrouwke daarmee content is. Die van mij staan op de kast :) tot dat ik de Lotto win of zo.
Uw vrouwke op de kast? 
Als het van de Lotto afhangt, zal ze daar lang zitten  ;D ;D ;D
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

ERVIN

Een lotto hoef je niet winnen hoor om een mooie treinkamer te kunnen maken , maar ik besef maar al te goed dat ik eigenlijk best wel geluk heb dat ik zo'n grote zolder heb , misschien is dat mijn lotto wel hé ?? ::)
Bedankt voor de reacties , is altijd leuk.  ;)

Serojt

3 * I6'en van Roco in Memling-livrei. 2* tweede klasse en 1* eerste klasse voor een degelijke prijs op Ebay. Nu nog één I6 van Roco in eerste klasse en de sleep is compleet.

knibbelknabbel

Al van een tijdje geleden; 4 Habins van Electrotren met Nordwaggon en B-cargo logo. Versie met de 3 schuifdeuren... :)




Met z'n vieren + loc passen ze net in mijn vitrinekastje ;)

chef garde

Stel dat dat bordeaux klassiek 2-ledig stelletje plots niet meer past in uw vitrine mag je mij gerust eens mailen!!   ;)

OlivierV

Kwestie van elke week een Fleischmann (nr4272) bolle neus binnen  te krijgen zeker?

Broederlijk met zijn 2 bro's, middelste is degene waar het om gaat. Op mp gekocht, ruikt naar 1966, heerlijk en ziet  er nog als nieuw uit!

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

TBCédric

al eens vermeld maar geen goede foto  :-[ Nu heb ik wel een goede :

voor men klaas : een I4 van roco en ik heb hem direct binnenverlicht.


I4 roco by modeltrainho, on Flickr
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Jurgen

Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.