Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

ERVIN

#570
In Mol-Cargo is er weer een nieuwe goederentreinsamenstelling gekomen vandaag , 12 nieuwe grootvolume wagons , waarvan twee van B-Cargo , de andere wagons zijn van de DB en de ÖBB.

Hier zijn de B-Cargo's ( Roco)


ERVIN

Ondertussen alweer verdwenen op de " echte " sporen , maar omdat ik erg tevreden was over de Reeks 28 van Piko , heb ik vandaag de Reeks 29 gekocht , hij gaat hier containertreinen slepen.



En hier staat hij broederlijk naast zijn collega's ( 2813 - 2816 - 2833)




Metpetergaathetbeter

#572
fraaie foto's, die 29 kocht ik ook en moet zeggen ben aangenaam verrast van de rijkwaliteiten !
Misschien ook maar eens uitkijken naar een 28 , jammer dat vooraan de loc het loc-nr eens te meer niet op de juiste plaats staat en de grootte misschien net iets te klein is?

Groeten Peter ;)

nicolasdj

Nog een belgisch modeletje in de collectie:

Mehano MW41, 2delig, vers van de fabriek, Nieuw  ;D (Laatste stock, als er nog iemand zoekt, wil ik de contact gegevens altijd doorgeven, hij heeft er nog staan)


Nu nog:
-Jocadis; Klassiekje NewLook (Iemand toevallig?)
-Duikbril
(-AM 96)
(-Desiro)

Serojt

- 2 * Heris I10 in Memling kleuren 2de klasse
- De Bistro-wagen. Hoewel op de doos Tp IV staat, is het volgens mij de Tp V-uitvoering. Er staat namelijk nergens de grote rode cirkel met het rode strikje op.

the_gold

Dankzij Anarchy heb ik nu een VB 210.019 in de verzameling ... het dieselpark word aangevuld :)

Mattias

Van forumgenoot bolly8370 kon ik 5 Jouef-wagons overkopen.
Het gaat om 4 stuks 677800 en 1x 677900, rongenwagons.
Ze waren reeds wat vervuild.

Daarnaast heb ik plannen om er Maersk-containers in te plaatsen, daar ik verzot ben van Maersk...
Ik heb mij reeds 5 20ft containers aangekocht van B-models, maar zoek nog 5 40ft's, die (nog) niet in stok waren bij VBV in I...
Dus ik zoek nu nog 5 40ft-containers van Maersk. Wie er op overschot heeft, mag je mij altijd contacteren!  ::)


www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

itchy

Bij mij is de Kerstman dit jaar al gepasseerd en wel met het volgende:

een Mä/Trix reeks 22 in TP V uitvoering, 2-rail, met sounddecoder en dit alles aan een zeer schappelijke prijs  :P  ondanks de aankondigingen van VBV kon ik deze niet laten schieten...
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

Jurgen

Is het een echte sounddecoder of gewoon de Mä/Trix decoder met de vreselijke hoorn-geluidjes?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

bollen neus

Citaat van: itchy op 21 december 2012, 17:07:15 PM
Bij mij is de Kerstman dit jaar al gepasseerd en wel met het volgende:

een Mä/Trix reeks 22 in TP V uitvoering, 2-rail, met sounddecoder en dit alles aan een zeer schappelijke prijs  :P  ondanks de aankondigingen van VBV kon ik deze niet laten schieten...

En nu in het nederlands voor onze Jurgen? :D

itchy

Citaat van: Jurgen op 21 december 2012, 17:12:07 PM
Is het een echte sounddecoder of gewoon de Mä/Trix decoder met de vreselijke hoorn-geluidjes?
Een échte  ;)  !
De Trix motor maakt echter van zichzelf al behoorlijk wat kabaal, dus decoder op maximale sterkte gezet, haha. Ik twijfel of ik er een nieuwe motor zou insteken; op de fameuze geluidsproductie na is het eigenlijk een prima motor: trekkracht te over!
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

ERVIN

Mooie loc Itchy , jou kerst is dus al goed begonnen. ;)

Jurgen

Citaat van: bollen neus op 21 december 2012, 17:46:57 PM
Citaat van: itchy op 21 december 2012, 17:07:15 PM
Bij mij is de Kerstman dit jaar al gepasseerd en wel met het volgende:

een Mä/Trix reeks 22 in TP V uitvoering, 2-rail, met sounddecoder en dit alles aan een zeer schappelijke prijs  :P  ondanks de aankondigingen van VBV kon ik deze niet laten schieten...

En nu in het nederlands voor onze Jurgen? :D

Bij Mä/Trix is een decoder met het geluid van een koe ook al een sounddecoder hé. Dus zo'n domme vraag was het niet.  ;)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

bollen neus

Als ge alles al weet waarom vraagt ge het dan? Das dom nietwaar? :)

itchy

Heren! Het is bijna Kerstmis, staakt dat wild gekibbel!
Bon, na een paar proefritten: trekkracht dus super, geluid dik OK, stroomafname eveneens, t is ook een vrij zware lok. Minpunten: de lichten, schijnen veel te veel door wit/rood en omgekeerd. Wit ook nogal flets. Dat wordt dus LEDs insteken denk ik.
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail