Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

ToThePoint

Hugo u beweerd arm te zijn ?
U bent 2 loks rijker op evenveel dagen. Straffe toebak.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

Huugooke

#541
Drie zelfs!
Tja, ge moet niet rijk zijn, maar de kans grijpen als ze komt hé!

En nu kan ik die eerste twee niet echt een aanwinst noemen!
Die eerste (groene) valt tussen mijn sporen, zijn wielen zitten vast, er zit geen motor in,  en die andere is opgegeten door mijn familie!

Johnnytrein

Walgelijk dergelijke familie die zomaar je loc opeten foei,Ik heb in de reeks zoals jouw groene ook nog een Pacific chapelon nord voor een zelfde prijs + 7,00 euro verzendkosten is hij voor jou of een andere belangstellende.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Huugooke

Als ik nu nog wat Belgische modellen van dat soort kon vinden, dan kon ik misschien een mini-Train World aanleggen.
Zou er spoor op die maat zijn (is dat 1:100?)

Johnnytrein

Die lok's zijn volgens de bijgevoegde folders inderdaad 1/100. producent is Editions Atlas te Mijdrecht NL "http://nl.atlaseditions.be/catalogue/touslesproduits.do?promocode=googleadwords&gclid=CNfA4Ie45LMCFYq7zAodkGsA3A"
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

SirGresley

Let maar op met die Editions Atlas, dat stopt niet met 50 modellen!!  :P

Wie herinnert zich die treinen "encyclopedie" van Editions Atlas nog?? Totale prijs was toen 15.000,- Belgische frankskens!!   :o

Ik heb een tijdje de Kuifje auto's verzameld: 2x vergeten te betalen en geen meer gekregen. Maar goed ook want het zouden er 80!!! worden. En tel maar uit aan (ik geloof) 21,- €...  Die vindt ge nu aan € 7 tot 15 op allerlei beurzen.
Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama

Mattias

Vandaag de geldbeugel laten rinkelen...
4 wagons zijn de vorming binnengereden...  ::)
Een groene containerwagons van BCargo met een bachecontainer van TTS van LSModels (32048)
Een bruine containerwagon van TRW (Bcargo) met een container van Maersk Norfolkline, eveneens van LSModels (32044)

Ze zijn te zien op onderstaande foto, in de bovenste positie...



De 2 onderste wagons zijn van een Nederlandse firma, meer in details in de topic van de buitenlandse modellen...
www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

chef garde

Uw eindejaarspremie is al uitgespendeerd!   ;D

Mattias

Citaat van: chef garde op 29 november 2012, 08:04:34 AM
Uw eindejaarspremie is al uitgespendeerd!   ;D

Ik hoop dat mijn eindejaarspremie toch serieus wat meer zal zijn dan hetgene ik "slechts" heb uitgegevan aan deze set...  :)
www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

ward

'De sint' alias postbode voor vandaag heeft iets gebracht waar ik al heeel lang naar op zoek was..
Een mehano MW41 AC voor een schappelijke prijs..
Na de examens zien voor sound, binnenverlichting, reizigers en een zwarte GF..







Mvg,
Ward  8)
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

niko

mvg Niko

Eres

Citaat van: Mattias op 28 november 2012, 20:24:25 PM
Vandaag de geldbeugel laten rinkelen...
4 wagons zijn de vorming binnengereden...  ::)
Een groene containerwagons van BCargo met een bachecontainer van TTS van LSModels (32048)
Een bruine containerwagon van TRW (Bcargo) met een container van Maersk Norfolkline, eveneens van LSModels (32044)

Ze zijn te zien op onderstaande foto, in de bovenste positie...



De 2 onderste wagons zijn van een Nederlandse firma, meer in details in de topic van de buitenlandse modellen...

Matthias

Is die wagon met Norfolk Line nog in de handel verkrijgbaar? IK ben er naar op zoek, reden is dat ik vroeger veel met de Norfolk Line heb samen gewerkt en eigenlijk nog steeds daar een band mee heb al is het nu DFS geworden.

Wim

Jurgen

Mijn M2's van Märklin zijn binnen. Het gaat om de groene keertreinset 43541. Me happy!  :)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Mattias

Citaat van: Eres op 06 december 2012, 15:57:20 PM
Citaat van: Mattias op 28 november 2012, 20:24:25 PM
Vandaag de geldbeugel laten rinkelen...
4 wagons zijn de vorming binnengereden...  ::)
Een groene containerwagons van BCargo met een bachecontainer van TTS van LSModels (32048)
Een bruine containerwagon van TRW (Bcargo) met een container van Maersk Norfolkline, eveneens van LSModels (32044)

Ze zijn te zien op onderstaande foto, in de bovenste positie...

De 2 onderste wagons zijn van een Nederlandse firma, meer in details in de topic van de buitenlandse modellen...

Matthias

Is die wagon met Norfolk Line nog in de handel verkrijgbaar? IK ben er naar op zoek, reden is dat ik vroeger veel met de Norfolk Line heb samen gewerkt en eigenlijk nog steeds daar een band mee heb al is het nu DFS geworden.

Wim

Geen idee, maar vrees er een beetje voor...
Heb die ook maar in occasie kunnen kopen...  :)
www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

B-Cargo

HLD 5317 van Roco aangekocht, schappelijk prijsje! Gelijkstroom, analoog maar dat is snel opgelost met een decodertje.
groetjes,