Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

Gerolf

Met excuses :I :I :I
Ik was bezig met het opruimen in dit draadje, en heb per ongeluk het volledige topic verwijderd. In plaats van de 184 pagina's (!!!) met "nieuwste aanwinsten" op te schonen, is het nu volledig weg. Onherroepelijk, vrees ik.
Herbeginnen met een schone lei ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steam.N

Wie niets doet, doet niets verkeerd.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Michiel

Gerolf! Wat ben je toch onhandig! [:D][:D][:D] [;)]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

janjozef

Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

OMC

Is misschien geen slechte zaak, met hetgeen we wisten van het vorige draadje (RIP ... [:D]) qua overzichtelijkheid of het manco daaraan kan het nu enkel maar beter gaan.
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

doomslu

citaat:
Geplaatst door Michiel

Gerolf! Wat ben je toch onhandig! [:D][:D][:D] [;)]

Je mag hem aan niks laten prutsen of het loopt verkeerd. [:D]

Eigenlijk geen slecht idee om met een schone lei te herbeginnen. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

wisselstromer

dan zullen we maar wat nieuws gaan kopen zeker ;-)
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

Het was de bedoeling om de eerste pagina's te beperken tot louter foto's, en alle tekst (vooral "waaw"s, "waar heb je die gehaald" en "dat is ginder goedkoper") er uit te halen. Ik wou de introtekst ook verwijderen, en toen liep het fout ... [:I]
Intussen heb ik het draadje "waar zijn we nu mee bezig" in dezelfde zin opgekuist. De eerste 8 pagina's zijn alleen maar foto's - leuk om terug te zien. Dat draadje is nu van 153 teruggebracht op 72 pagina's. Zo'n 1200 berichten verwijderd, mijn rechterhand heeft nu even rust nodig [|)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

trainfreak

citaat:
Geplaatst door Gerolf

Zo'n 1200 berichten verwijderd, mijn rechterhand heeft nu even rust nodig [|)]

Je weet toch dat je een muis ook kan instellen voor linkshandigen ...
[:D]
Spoorse groeten
Dimitri

itchy

Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

dieseltje

Geen erg Gerolf....  als ge uwe "reelway" gaat opkuisen, laat maar weten, dan kom ik wel eens langs.....[:D]

modeltreinbart

Onlangs heb ik 2 nieuwe setjes gekocht van faller voor stads verfraaing.
Het gaat om de de volgende sets:
Een set van rioolputjes en ronde deksels,
en een setje roosters voor kleine stadsboomjes op een marktplein in te plaatsen.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door modeltreinbart

Onlangs heb ik 2 nieuwe setjes gekocht van faller voor stads verfraaing.
Het gaat om de de volgende sets:
Een set van rioolputjes en ronde deksels,
en een setje roosters voor kleine stadsboomjes op een marktplein in te plaatsen.



Toch 1 iemand die snapt waarvoor dit draadje dient ![:D][:D]

Groeten Peter[;)]

ysbeer

citaat:
Geplaatst door Steam.N

Wie niets doet, doet niets verkeerd.




En wie niets verkeerd doet wordt bevorderd.
Dus gerolf onze super hoofdman.

wim