Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

Kees-Jan

STOP!
STOP!
STOP!
STOP!

Geen secondelijm gebruiken om delen vast te zetten maar een heel klein druppie houtlijm of mattte vernis zoals die van Humbrol in een klein blikje (thinner werkt ook goed maar das voor de meer geoefende onder ons).

Secondelijm is prima spul maar niet daarvoor. Voor je het in de gaten hebt krijg je een witte waas rond je gelijmde delen.

Kees-Jan

ysbeer

Ik denk dat je wel gelijk heb,maar ik gebruik secondelijm (of iets uit die sector)van de ALDI en inderdaad als je er lustig op los smeert krijg je een witte waas.
Maar een klein drupje blijft doorzichtig
Op ramen moet je verrekt uitkijken,die kun je inderdaad behoorlijk verpesten.
Buffers hekjes e.d lijm ik dus met die ALDI lijm en een worstprikkertje .
En dat gaat prima,vooral wanneer het zo veel mogelijk aan de onzichtbare kant doet
Thinner zou ik ook niet aanraden.
Houtlijm werkt goed duurt alleen nog al lang voor het droog is
Maar goed ieder moet het maar zien,als je het maar vast zet.
wim

Arbeco

Gisteren (14-05) weer eens een tour door Belgi? gedaan, en kwam thuis met het volgende:

In St. Niklaas haalde ik mijn LS-ertswagens van Cockerill op; 4 sets van 3 wagens, dus dat is al een aardige verschijning op de baan. Hier ??n van de wagens in close-up achter de .5320, gereed voor vertrek om de eerste lading op te halen:



Vervolgens ben ik doorgereden naar Ingelmunster, waar ik de .5502 tegenkwam. Ook die wilde graag mee naar Nederland, en is inmiddels al ingeburgerd op de baan:



Omdat ik 9 mei mijn 35ste verjaardag mocht vieren, en het vrouwtje gisteren met me meeging, kreeg ik van haar ook nog een leuk presentje. Loc 6006 (de dummyloc van VB), ook deze vond een leuk plaatsje op ??n van de fabrieksaansluitingen:



Verder nog wat grasmatjes en kleine "snuisterijen" meegenomen zodat ik weer even vooruit kan. Deze middag weer lekker bouwen op de zolder; het weer laat het nu wel toe....

Prettige zondag,

Groetjes Len[;)]
Old diesels never die...

bollen neus

Goe bezig met shopping Len .[:)]

doomslu

De Belgische economie draait. [:D]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Durango

He Nederlandse Euro's uitgeven aan de Belgisch Economie.[:D]
Maar ach we zijn zo'n goede buren en per slot ook nog eurolanden
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

Johnnytrein

"De Belgische economie draait" nu nog een regering [:D]
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

ERVIN

Hey Len ,  ik ben vandaag mijn huisleverancier nog eens een bezoekje gaan brengen .[;)]

Mooie aanwinsten hoor.

Kees-Jan

Vooruit dan maar:



Klaar met wat hulp van het bedrijf welke de stickers op de echte loc geplakt heeft, dank u[;)].

Kees-Jan

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Paulogic

Dit is een lekker gepimpte loc man !!
Super gaaf koel en fantastisch...
Geen zin om in Belgi? te komen wonen [?][;)]
Plaats zat hier in mijn dorp zulle [8D][8D]
mvg,
Paul(ogic)

ERVIN

Amaai , dat ziet er weer super uit , ook in mijn straat staat nog een huis te koop.[;)]

Kees-Jan

citaat:
Geplaatst door Paulogic

Geen zin om in Belgi? te komen wonen [?][;)]
Plaats zat hier in mijn dorp zulle [8D][8D]



[:D] Sja daar vraag je me wat....

Ik ga het hier overleggen [;)].

Kees-Jan

Metpetergaathetbeter

Len en Rees-Cees,

Prachtige aanwinsten voor de treincollectie ! Bovendien zijn jullie beiden goed bezig met een baan ! Wij blijven attent volgen !

Groeten Peter[;)]

Michael

Afgelopen zaterdag gekocht bij een zeer sympathieke modelspoor collega.
Een B models met sound.


En de class 66  Mehano, bij toeval maandag gevonden via marktplaats.


Beide modellen schaal H0
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154