Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

bollen neus

Edwin, das ferm materiaal.....[:)]

Alex

Mooie dieselmeuk! Belgi? heeft echt een mooie dieselgeschiedenis. Nederland heeft dit wat minder.Zie ik nou goed dat het nummer op de 6006 op de laatste foto een tikje scheef staat?

Alex

Durango

Nou rijd ik Amerikaans en nog smalspoorstoom ook, maar dit ziet er toch helemaal niet verkeerd uit zeg.[:D]
Zeer fraaie modellen,
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

bollen neus

Nog een aantal setjes LS staalrol wagons gekocht, 32016 Tahms, 32021 Tahs en 32022 Tahs. Tweede sluitsein ook al gemaakt voor de tweede sleep.[:)]

B-Cargo

Ertswagens Cockerill Sambre van LS-models! [:)]

evan

Twee ketelwagentjes van Fleischmann met "Shell" opschriften van Antwerpen-Kiel.  Ik ben namelijk van het Kiel afkomstig[;)]

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Michael

Evan dat je daarvan afkomstig bent, daar kan je zelf ook niks aan doen.[:D]
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

7003

Mijn nieuwe aanwinsten, vandaag aangekomen.
De 6004 en de 6006.








groetjes
7003

evan

citaat:
Geplaatst door nmbsverzamelaar

Evan dat je daarvan afkomstig bent, daar kan je zelf ook niks aan doen.[:D]



Ik weet het[:I]
[:D][;)]


Die Reeks 60 is toch wel fraai!
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

loebaske

uiteraard...mooie machienes, nu nog hun degelijk bewijzen en honderd duizend meter trekken en sleuren op men baan, zoals de oude type 59 & 62 en dan verdienen ze een gouden troffe [:)][:)][:)]

bollen neus

Juist aangekomen met postauto, KMB 3431A en KMB 3431B roldakwagens Taems, tijdperk 4, goed om een sleep staal rolwagons te vervolledigen.[:)]

Kees-Jan

Mede mogelijk gemaakt met de hulp van Eric [;)]


Nog niet helemaal naar mijn zin maar het begin is er.

Kees-Jan

theedooz

Zit er nou toch verschil tussen de (hoogte van de) groene banden op de 6004 en 6006 (conform voorbije werkelijkheid)?
 

Jozef

Eindelijk gevonden en gekocht !



Toch mooi die bolle neuzen [:)]
LocoNet DCC, Twin-Center, PC met Koploper LocoNet-interface,
BMD16N-SD bezetmelders met S88LN en LDT wissel & schakeldecoders

ysbeer

Ik heb mij een stel graanwagens van BMODELS aangeschaft.
Niks mis mee ,mooie wagens.
Wat mij echter op viel.
De bmodelwagens zijn op een heel heel klein detail na gelijk aan de wagens van electrotren
Daar is niks mis mee,maar vraag mee dus af.
Maak B.m  die wagens zelf of bedrukt men ze alleen en koopt men de wagens bij electrotren.
Niet dat me dat nu zoveel doet maar ik zou het toch graag weten.

Ok vandaag in de zon wat loks en wagens voorzien van onderdelen,daarom deze dringende tip voor de nieuwkomers onder ons.
Plak alles wat in wagens en loks is gestoken(hekken,buffers,handwieltjes enz enz)vast met secondelijm.Ook wat er al inzit van de fabriek uit.
Zeker roco spullen(maar ook andere) verliezen na een of twee dagen alles wat los zit
en reserve is duuren terug vinden vergeet het maar (pas al u nieuw gekocht heeft,soms).
Kijk alleen bij loks uit dat u niets vastlijmt wat los moet voor het afhalen van de kap

wim