Nieuws:

Nu in MSM 249 REPORTAGE: Alles wat u moet weten over de 10de Grote Modelspoor Expo * Spur Z weekend in Altenbeken * RAMMA 2024

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

Boemeltrein



Aangekomen! van een bij velen bekende winkel in Duitsland aan iets meer dan de helft van de aanbevolen prijs  ;)
Deze fraaie type 97 DCC-Sound kan de andere Belgen vervoegen.

Soms is geduld lonend ipv als een haas direct te kopen, nu heb ik nog centjes voor een ander leuk iets  ;D 

Thommy

5 glastransportjes bij van KMB. Denk dat ik nu mag stoppen met er bij te kopen. 20 is wss genoeg van die dingen
Greetz

Thommy

Floris

Had een type 1 nodig voor de torpedo's die ik niet nodig heb. Klik plaatje voor hakkepuf tuuut.
MOV_4695 by Floris Dilz, on Flickr

net zoals ik een type 12 nodig heb voor pannenwagens.
MOV_4703 by Floris Dilz, on Flickr

DFS

TIME IS MONEY, Die torpedo's en pannenwagens zullen snel zijn waar ze nodig zijn...

hermanvk

Ik zal maar wat foto's toevoegen, allemaal (en nog meer) gekocht in het weekend van 7 en 8 juni 2024.
Gecombineerd met een bezoek aan het plaatselijke openlucht museum, in Edmonton, Alberta.
Even terzijde: er staan 830km meer op de teller... :wink:





En buiten dit, nog meer moois op de kop kunnen tikken, vooral 50 rechte M-rail (5106), en nog een 20tal 5100...
Net mijn oude M-rail (40+ jaar) teruggevonden...:thumbup:

Dio

Twee nieuwe aanwinst op mijn net  ;D  ;D




Dio

een onverwachte nieuwe aanwinst ...

soms gebeuren dingen toevallig  :-[  :o  ;D





Mvg

oebr

Märklin heeft een leuk setje uit met 5 talbotjes, was een goeie gelegenheid om in de OEBR-versie van de Arbed ertstrein tussen Antwerpen en Belval (anno 1992) de wat twijfelachtige Dackertjes te vervangen (komen goed van pas in een dio van Renory). De 'minerai' telt nu netjes 22 wagens (meestal Märklin dus, maar ook wat B-models en toch 1 geslaagde Dacker.




Qua lengte is dat best wel een eind, te vergelijken met een sleep van 9 I6'en. Voor Lammersvenn eigenlijk 6 wagentjes te lang, al lukt het met wat gefoefel om een intake te simuleren  :D
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

Michael

Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154