van t weekend na wat bier met Alan vond ik toch ook wel dak behoefte heb aan zo'n fijn bels treinstel met interurban-snuitje. vanmorgen kwam dr zowaar tegelijk met mij een pakje aan op werk...
klik:
MOV_1143 by
Floris Dilz, on Flickr
de baas kwam t zowaar aan mn bureau brengen
klik:
MOV_1144 by
Floris Dilz, on Flickr
Was even wat geklooi voor ik de verlichting werkend had want zat er een of andere lokpilot in te frotten waarvan blijkbaar aux 3 kapot was. Dan uh... wordt t lastig, vooral als je dr natuurlijk vanuit gaat dat de decoder wel goed zal zijn en t printontwerp van t stelletje je een raadsel is... Na een grote wisseltruc nu dus met decoder mét aux 3. Zag ook dat er al leds voor binnenverlichting in zitten, maar dat t bij van biervliet als optie tegen meerprijs genoemd staat. Denk dat ik daar tzt maar eens naar moet gaan kijken, want heb zo'n idee dat daar nog wel iets te klooien valt zodat ik geen garantie maar wel binnenverlichting heb. Mocht dat wat opleveren dan zal ik t wel melden

Verder n erg knap stelletje. Geen gekkigheid qua hoogteverschil in de bakken of andere drama's waar ik voor gewaarschuwd was, ding loopt verder netjes en soepel, ook op trix express-spoor.
MOV_1141 by
Floris Dilz, on Flickr
Goed. Zo maar es t licht uit in de werkplaats en naar mn nest!
DSC_1146 by
Floris Dilz, on Flickr