Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

robski113

Vandaag is deel 1 van mijn grote aankoop binnengekomen!  ;D

Deze laatste 2 wagons waren nog nodig om mijn IC trein van B.Midi/B.zuid - Luxembourg compleet te krijgen.
(En dank aan een medeforum lid om één van de tweedeklassers om te wisselen voor een eersteklas)

De I10 New Look (Heris/LS)



en de I11 New Look (Heris/LS)



en dan het totaal plaatje!



Michael

Mooie combinatie, zit er veel verschil tussen de Heris en de LS rijtuigen? Ik zie de onderkant totaal verschillend.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

RoDY

Met het juiste licht zie je een klein kleurverschil. En uiteraard is er veel meer detail op de LSmodels aanwezig ,nu éénmaal aan elkaar gekoppeld zie je dit verschil niet zo hard meer. Grootste verschil is de prijs denk ik, voor de LS betaal je met gemak het dubbele op de moment.

Alan On Track

Modelbouw is een kunst

Thommy

Citaat van: RoDY op 03 september 2021, 11:21:44 AM
Met het juiste licht zie je een klein kleurverschil. En uiteraard is er veel meer detail op de LSmodels aanwezig ,nu éénmaal aan elkaar gekoppeld zie je dit verschil niet zo hard meer. Grootste verschil is de prijs denk ik, voor de LS betaal je met gemak het dubbele op de moment.

Bij de I6'en had je een tijd terug vergelijking tssn de oude en de nieuwe in MSM. Vooral naar afwerkingsgraad nu en details die quasi onzichtbaar zijn zonder open te doen of echt in de vitrine te zetten.
Greetz

Thommy

Metpetergaathetbeter

persoonlijk zie ik wel verschil tss de 1 en 2 generatie en de laatste generatie LS wagons aan de afwerking, de kleur van de onderstellen, het geheel......

LS en Heris zie je in principe ook niet als hij snel passeert of behalve als die Heris geel trekt  ;D scheef trekt als een banaan !

Heris gebruikt dunnere en wellicht goedkopere kunststof om de wagons te bouwen

Vreemd toen ze die voor LS bouwden deden ze dat schijnbaar niet .....

Murphy

#5781
Vandaag mijn nieuwste aanwinst binnen gehaald en meteen even naast zijn broertje gezet.

DSCN2647 by Christian  Seels, on Flickr

DSCN2645 by Christian  Seels, on Flickr


Ik zal van de gelegenheid ook maar ineens gebruik maken om mijn vorige "verbeterde" aanwinst te tonen.
Zoek de verschillen.

DSCN2649 by Christian  Seels, on Flickr

DSCN2648 by Christian  Seels, on Flickr
MSM lidnummer 93911
ODB  lidnummer   2283

ward

Vandaag opgehaald bij m'n huisleverancier..
Weer een prachtig model.. Binnenkort eens testrijden met een stel M6'en, maar door verbouwingen op het moment geen baan..

LS Models 1906 by ThaWard, on Flickr

naar het grote voorbeeld, foto van 12/07/2018 te Hasselt (1512, dubbele mux)

IMG_2253 by ThaWard, on Flickr

Mvg,
Ward
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

Michael

Mooie lok Ward welke fabrikant heeft deze lok op de markt gebracht?
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

ward

Bedankt Michael..
Ls Models heeft deze uitgebracht op basis van hun gekende 18 serie.
Binnenkort zou ook de andere variant met reclamestickers moeten komen..
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

Metpetergaathetbeter

de 19 wanneer verscheen die op het net ? Tot nu toe een 3tal 18² zal waarschijnlijk daarbij blijven, hij is bina even mooi als de 18² ;D ;)

mardig23

Hier ook de 1906 met GF, met zeer mooi geluid. Toch knap werk van LS weer...👍

En nog een nieuw containerdingske van B models ;)









Mvg Karl

ERVIN

Mooi mooi Karl , ik ga de 1906 zondag halen , die containerwagon is onderweg + nog twee andere. ;)

raf

mijn nieuwste aan winst


en nu opzoek hoe ik deze kan verbeteren want er zouden problemen zijn met de aan drijving
deze gaat een pendel beweging doen op de baan van  uit de tunnel langs het station en zo door het dorp weer terug een tunneltje in .waarna hij dezelfde weg achteruit weer aan vangt
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Thommy

Ik herinner mij zoeen van in de club ook. Was idd niet de beste aandrijving
Greetz

Thommy