Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

the_gold


OlivierV

Citaat van: the_gold op 26 augustus 2021, 16:26:10 PM
Was die er al niet even?
Die zou ongeveer nu uitkomen bij de handelaren. ;)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

rixke rail

Gevonden in de speelgoedbak van de tweedehands winkel ViTeS in Wespelaar voor € 0.15

8025 Jouef 001 by Eric  Baert, on Flickr

Ik was er héél blij mee ...  8)
Modelspoorse groeten,
Eric
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Alan On Track

Citaat van: rixke rail op 29 augustus 2021, 17:56:39 PM
Gevonden in de speelgoedbak van de tweedehands winkel ViTeS in Wespelaar voor € 0.15

8025 Jouef 001 by Eric  Baert, on Flickr

Ik was er héél blij mee ...  8)
Modelspoorse groeten,
Eric

Daar kan je ongetwijfeld een ferm verweerprojectje van maken. Geluk hebben noemen ze dat  :)
Modelbouw is een kunst

mardig23

Na enkele maanden windstilte weer de moed bijeengeraapt om de aanwinsten eens voor de lens te gooien ::)

Merci Erwin, deze hebben mijn uitgeregend verlof goed gemaakt ;D





Mvg Karl

svvander

Is't al?  ;D Nu ben ik ontgoocheld. haha Knappe aanwinsten man!
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

mardig23

Ok, omdat we geen teleurgestelde medespoorders kunnen verdragen, doen we er nog wat bij ::)

Merci Nico, voor de "luidruchtige" 2010 ;)







Mvg Karl

svvander

Die laatste "Nacco" wagons vind ik wel heel ferm. Zijn deze ingezet op onze sporen?
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

mardig23

Ja, normaal gezien wel, maar dan wel in "roestkleur" ;D

Wel ga je ze vandaag steeds minder zien, aangezien VTG enkele jaren geleden Nacco heeft overgenomen, en ze stelselmatig alles aan het herlabelen zijn.
Mvg Karl

Rangeerduivel

#5769


Vandaag is er nog een pakje afgeleverd, de Roco dus.
goed mogelijk dat het de laatste is... :-\

Als ik eerlijk moet zijn, de afwerking is zeer goed, maar hij is heel wat rumoeriger dan de 2813 van Piko... ::)
Waar die Piko dan dat (te) felle derde koplicht heeft, zitten op de Roco 3 even sterke voorseinen.

;)

mardig23

Mvg Karl

OlivierV

Citaat van: Rangeerduivel op 31 augustus 2021, 23:03:31 PM


Vandaag is er nog een pakje afgeleverd, de Roco dus.
goed mogelijk dat het de laatste is... :-\

Als ik eerlijk moet zijn, de afwerking is zeer goed, maar hij is heel wat rumoeriger dan de 2813 van Piko... ::)
Waar die Piko dan dat (te) felle derde koplicht heeft, zitten op de Roco 3 even sterke voorseinen.

;)

Hoe bedoel je rumoeriger? Ik vind dat die van mij prima bolt zonder veel kabaal.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

't is er enen met lawaai(sound) wellicht dat !  ;D

Rangeerduivel

#5773
Citaat van: OlivierV op 02 september 2021, 08:31:57 AM
Hoe bedoel je rumoeriger? Ik vind dat die van mij prima bolt zonder veel kabaal.

Ja, hoe bedoel je...,
De piko hoor je niet, de Roco maakt een motorgeluid, meer niet.
Ik ben op dit ogenblik enkel in de mogelijkheid hem te doen rijden op de rollenbank, misschien is het daaraan gelegen, ik weet het niet.
Ik had geen tijd meer om de Piko ook eens op de rollen te plaatsen, maar ik herinner mij dat de Piko fluisterzacht reed, waar de Roco nu een (niet onrustwekkend) motorgezoem voortbrengt.  :-\

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 02 september 2021, 09:09:57 AM
't is er enen met lawaai(sound) wellicht dat !  ;D

Ik koop nooit Eloc's met sound, Peter.
Ik vind dat beetje 'gezoem en geklik' geen 100€ of meer waard.
Een goeie stoom- of dieselsound daarentegen... 8)

;)

Metpetergaathetbeter

plagen hé Rudy nu het nog kan, misschien later ook  ;D ;)