Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

Metpetergaathetbeter

daarnet 15 meterkes vitrines gaan kopen waarvan 10m. X 2.44 hoog nu een beetje opruimen om zo veel mogelijk binnen te krijgen  :P

SuSke

Gaat ge een "vertikale" baan installeren.  8) 8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

doomslu

Citaat van: SuSke op 30 maart 2021, 15:41:33 PM
Gaat ge een "vertikale" baan installeren.  8) 8)
Met Peter weet je nooit!  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

maar Peter is maar een halve appel en een half ei kwijt
;D

Metpetergaathetbeter

#5689
Citaat van: doomslu op 30 maart 2021, 17:13:09 PM
Met Peter weet je nooit!  :D
nog geen baan maar is om mijn paar loc's en die 10tal wagons die ik heb in te zetten,dat komt er (helaas) tss

mardig23

Beste medemodelspoorders,

In deze duistere tijden, is een ietwat zeldzaam lichtpuntje op de mat gevallen vandaag.
Een zware, wat grotere doos uit het verre West Vlaanderen, die en stuk groter en zwaarder was dan verwacht. ???

Kijk, hier wordt een mens gelukkig van ze. Wagonneke besteld, en dit wordt geleverd:



Mooi boek erbij, flyerkes met updates over tank en containerwagens, mooie boek over de 57...
Dikke mercie zou ik zeggen!!

En zoals steeds weer mooi spul...





Mvg Karl

svvander

Diene boek van de G2000 heb ik ook. Heeeeeel veel foto's.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

OlivierV


Models World set 2001 is onlangs aan een muisklik blijven steken. Geen spijt van, prachtige set. Aangevuld met een 2025 van Roco, een Rivarossi T2 en LS Models DMS in zelfde kleursetting. Tijd dat de modelspoorclubs weer eens open mogen en er bovenleiding op onze clubbaan staat om met dit gevaarte over te tsjezen.


SNCB NMBS 2025 met INT1439/1440 Bruxelles-Port Bou
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Driesel

Mooi hoor, Olivier *kwijl-kwijl* ;)

Edwy

Startpakket 29000 van Marklin en 24905 samen met Marklin HLD 5533 en een volledig gedigitaliseerde mfx sounds en nieuwe motor HLD 5541. We zijn begonnen met de C-rails ;) ( M-rails zullen dienen als schaduwstation en opstelplaats )


Metpetergaathetbeter

#5695
vreemd er stak hier ook zo'n set in de brievenbus  ::)

en voor de kenners de groene rijtuigen zijn verschillend van lengte zoals dat ook in werkelijkheid was

Jammer ik een beetje hou aan de periode 1985-2015 maar in 1984 hadden daar nog 1.2 rijtuigen blauwe Railtour II(blauw/bleekblauw van die groene uit dezelde periode nog geen vb tegen gekomen) bij gekunnen, ik ga eens kijken toch een beetje te zondigen en aan de tijd wat te knabbelen.

Alan On Track

Een gedeeltelijke nieuwe aanwinst. Ik heb voor een degelijke prijs een nieuwe kap gekocht voor mijn 77. Verkoper woonde in de buurt dus meteen gaan halenook. De oude kap heeft afgezien doorheen de tijd, veel dtails verloren en een lijmincidentje meegemaakt waardoor het locnummer vervaagd was. Deze zal nog dienst bewijzen als teststukje om op te oefenen met weatheren.
Door de nieuwe kap kan deze loc in elk geval herleven. Mits wat puzzelwerk en vervangstukken heb ik ook het hekwerk ietwat redelijk gekregen, al denk ik dat ik misschien eens het messing setje van PB zal aankopen, want de fragiliteit is frustrerend. Binnenkort ook eens een decodertje insteken.

IMG_20210420_155854281 by Alan Jockmans, on Flickr

IMG_20210420_160027565 by Alan Jockmans, on Flickr

IMG_20210420_160105647 by Alan Jockmans, on Flickr
Modelbouw is een kunst

Metpetergaathetbeter

wat kost een nieuwe kap voor een 77 ?

Alan On Track

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 20 april 2021, 20:16:07 PM
wat kost een nieuwe kap voor een 77 ?

Ik heb er 33 voor betaald, ik vond dat op zich nog een redelijke prijs. De verkoper heeft blijkbaar een hele hoop onderdelen voor Mehano-locs.
Modelbouw is een kunst

Stef71

#5699


Waarschijnlijk gekocht bij Herbert....?