Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Olivier77 op 24 januari 2020, 20:58:27 PM
(ik dacht ergens gelezen te hebben dat jij het wat kalmer aan ging doen
doet hij ook, werkt wat minder en koopt wat meer :-\ Fraaie dingen ;)

mardig23

Knap machien Nico!

Ik snap nog steeds niet goed waarom ik die nog niet heb eigenlijk ;)

Inderdaad Peter, alles op een spaarboekje opstapelen, en er nooit niks mee doen tot ge doodvalt.
Daar wordt alleen de staat beter van ;D
Mvg Karl

bellejt

zojuist enkele aanvullingen binnengekregen voor mijn verjaardag : RTT accadiane en unimog.  Zijn er nog te vinden van RTT,belgacom en proximus in schaal 1/87 ?



Metpetergaathetbeter

google afbeeldingen zoekopdracht en schaal 1/87en je komt al ver

bellejt

die iveco wist ik maar moeilijk te vinden of een massa port kosten. Is denk ik de enige die nog ontbreekt in 1/87 .De mooiste zijn de belgacom in 1/45 maar die kan ik moeilijk later op de baan zetten :) .
PS: de iveco staat dikwijls beschikbaar maar al 3 x betaald via paypal en dan komt de betaling terug als niet leverbaar.

Metpetergaathetbeter

#5091
Citaat van: bellejt op 31 januari 2020, 17:14:19 PM
PS: de iveco staat dikwijls beschikbaar maar al 3 x betaald via paypal en dan komt de betaling terug als niet leverbaar.
je zou nu nog ne kus ook willen zeker ? Awel van mij krijg je er geen maar toch proficiat !  ;D ;)

bellejt

er is ook nog 1 rietze 31031B.Blauwe camionet met belgacom op.Als iemand ze weet te vinden laat maar weten.Foto's staan bij etoiledunord maar niks in stock  :-\

https://www.etoiledunord.com/images/Rietze/RIE31031b.jpg


Peter

Bedoel je deze?
Dacht dat ze bij Hünerbein er nog een hadden staan.

DSCN1877-2 by Peter Verlooy, auf Flickr
Met vriendelijke groeten
Peter

bellejt


mardig23

Na alweer een lange zoektocht, een enkele te hebben laten schieten, nu toch via een forumlid kunnen bemachtigen.

De ACME 186 ECR krijgt er een zus(je) bij in de ESU 31050 77 ECR 😍





Mvg Karl

svvander

Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

mardig23

Ik zal alleen precies mijn ruitenwisser eens moeten rechtzetten... :o
Mvg Karl

Rangeerduivel

Citaat van: bellejt op 31 januari 2020, 17:06:06 PM
RTT accadiane


Hallo Johnny,
eerst en vooral een gelukkige verjaardag, en ik wil jouw vreugde niet verpesten, maar een ACADIANE heeft de (rechthoekige) lichtoptieken ingebouwd in de spatborden en dat vind ik niet terug op de foto, wel het gewone geitje/bestelwagen met de (ronde en later rechthoekige) lichten boven op de spatborden

;)


the_gold

#5099


Nog even een kiekje van de nieuwste aanwinst..