Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

mardig23

Tja, ik heb dat ooit is ergens gezien, zo een groot station, en dacht, dat moet ik ook hebben... ;)
Ik ben spijtig genoeg beter in kopen dan in bouwen ::)

Niet getreurd, volgend jaar begin ik er aan! ;D
Mvg Karl

Rangeerduivel

Raar raar raar, tot over een maand moest je hemel en aarde verzetten om ook maar (uiteindelijk g)een M6 rijtuig te vinden, en nu is het net of er niemand is die de zijne nog wil houden!
Ze slaan ons met M6'n om de oren!!! >:( >:(

;)

svvander

Waar nog? Ik zoek ook nog een stel  ;D
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

mardig23

#5013
Zo simpel is het nu ook niet ze Rudy.

Je kan de nummers die LS terug heeft uitgebracht gemakkelijk vinden, de eerste reeks zelfs, maar voor de andere nummers is het huilen met de pet op. :'(

Ik heb gewoon op korte tijd een paar keer geluk gehad...
Mvg Karl

755philippe


Klopt inderdaad wat Karl zegt. Ik heb op 2 weken tijd 2 sets m6 gekocht. Maar de set waar er 1ste klassers in zitten heb ik bij Huenerbein in Duitsland moeten kopen en wat blijkt... die set is nu uitverkocht dus veel geluk gehad. Die 1e klassers zijn zeer moeilijk te vinden want Ls maakt ze maar in beperkte aantallen en ook maar in 1 of 2 sets als ik mij niet vergis. De 2e klassers zijn gemakkelijker te vinden. Ik ben blij want mijn stam is nu compleet. Ik wacht nu alleen nog op de m6/200 1e klas maar die komen volgend jaar uit.
Mvg


755philippe

Koen

Citaat van: mardig23 op 17 december 2019, 00:19:24 AM

Niet getreurd, volgend jaar begin ik er aan! ;D

Ik hoor regelmatig zeggen: morgen ga ik op dieet ... 10 jaar later zeggen ze dat nog  ;D ;D ;D  ;)

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

mardig23

Zo weinig vertrouwen Koen? :o

Ge kent me blijkbaar nog niet zo goed ;D ;D
Mvg Karl

dani

Citaat van: Koen op 17 december 2019, 09:13:51 AM
Ik hoor regelmatig zeggen: morgen ga ik op dieet ... 10 jaar later zeggen ze dat nog  ;D ;D ;D  ;)
Ik heb dat ook 5 jaar aan een stuk gezegd !!!   
En in januari 2019 heb ik dan eindelijk de koe bij de hoorns gevat.


Ik zeg ook al 7 jaar dat ik mijn baan ga bouwen...  Misschien is dat iets voor januari 2020 met een deadline van december 2021
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Koen

Citaat van: mardig23 op 17 december 2019, 09:25:22 AM
Zo weinig vertrouwen Koen? :o

Ge kent me blijkbaar nog niet zo goed ;D ;D

Ik ken je inderdaad niet goed maar ik ken nog mensen die zeggen dat ze nu eindelijk eens verder gaan doen aan hun baan en toevallig is zijn naam Koen  ;D  ;D  ;D

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

raf

#5019
mooi stukje speelgoed aangekomen vandaag
de verwachtingen waren niet hoog maar ik moet zeggen dat het best mee valt
ok het is niet allemaal super juist maar als je een component hebt wat je helemaal niet kunt thuis brengen dan is het een plezant toestelletje wat je een beetje op weg kan helpen
het kost ook bijna niets en ik vraag me af hoe dat ze het voor die prijs kunnen maken

filmpke zegt meer over het ding dan ik kan schrijven
https://www.youtube.com/watch?v=7Br3L1B80ow

ben reeds een behuizing aan het printen zodat het wat veilig opgesloten zit

zo bakje klaar en de accu was duurder dan heel het ding maar nu zit er een 1 amp lion accu in die gewoon opgeladen kan worden met een plug
het ding geeft zelf aan wanneer het leeg is
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Olivier77

Beste Raf,
Ik heb ook al een tijd zo'n ding. Zeer nuttig.
Is wel ook te vinden met behuizing en oplaadbaar accu.
Is al eens een draadje hier over geweest.
Mvg
Olivier 77
3rail, Krails, Ecos2, Koploper

dani

leuk meetgereedschapje hee , op basis van ....  een Atmel chipje (Arduino) , LOL  :)

Maar voor de prijs die je bij de kilo-chinees betaalt kan je het niet namaken !
Ik heb er al een hele tijd zo eentje in gebruik en het geeft je toch een goed idee wat je in je handen hebt, en bvb bij transistoren is dat handig.

leuk dat je er een kastje voor hebt gemaakt !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

bellejt

miste nog 1 ste klasse voor mijn set LSM M6 dus vandaag maar snel gehaald : 1 X 43014 en 1 X 43014 .Zijn goedkoper dan AC versie en moet ze toch voorzien van binnenverlichting en DC wielen zijn gevraagd in vriendenkring :)




Floris

#5023
DSC_2015 by Floris Dilz, on Flickr
Nog bedankt Geert!

ERVIN

Weer erg fraaie nieuwe aanwinsten van B-Models. Maar er is een maar.... ???

B-Models by Erwin Janssens, on Flickr