Modelspoor, Algemeen en H0 > Belgische modellen

Uw nieuwste aanwinst (bis)

<< < (993/1002) > >>

celtjan:
Nice!

Dankzij den nieuwen uitstel van den Brexit hadden we voor gisteren nog es een keertje 'voor de laatste keer' nen doortocht door het 'mollengat' onder 'the Channel' geboekt. Wellicht alsnog es een keertje in januari... Het kriebelt
In de shops van de terminals en den ASDA superstore en pak boekskes gekocht.
Op de beurs te Broadstairs wat zeewier en wat lijm (voor statisch gras) van Gaugemaster bij Euroscale gekocht, Een oude Leyland dubbeldekbus 'Cork City' van Gilbow Die Cast bij de mannen van het Crampton Tower museum (Broadstairs). Het Margate Hornby Visitor Centre lag vlakbij. En daar zijn 3 auto's en een traktor van Oxford models, en 2 Hornby fietsen aan m'n vingers blijven kleven.

Tijdens onze terugweg hebben we een nieuwe shop met veel oude meuk ontdekt te Upstreet, langs de A28 van Margate/Ramsgate naar de Sturry Road Superstore te Canterbury. Daar zijn enkele oude oranje Lima TGV PSE 2cl rijtuigen aan £10/st blijven kleven.

https://www.flickr.com/photos/46742861@N03/49078627957/in/album-72157711818170743/

Gr,
Jan(tje)

Peter:
Voor vele forumleden waarschijnlijk al een model dat ze al jaren hebben, en soms al versleten hebben, maar voor mij is het mijn eerste en waarschijnlijk ook enige Mehano 7764 DCC decitaal met sound.
Prachtig model met ingebouwde ESU decoder.
Rijdt zonder ingeschakeld geluid geruisloos, met geluid ingeschakeld gewoonweg perfekt
Minpuntjes: ja die zijn er ook natuurlijk zoals de te heldere en te gele verlichting, en het witte figuurtje als bestuurder.

DSCN4494[1] by Peter Verlooy, auf Flickr

755philippe:

Peter,
Ik heb destijds ook zo'n Mehano gekocht en heb de gele leds vervangen door witte wat wel een heel gepriemel was - printplaat vervangen door een betere uitvoering en de relingen vervangen door een type gemaakt door wijlen "Loebaske" van het forum. De relingen zijn van dunne plastiek gemaakt en is een zeer zwak punt van de lok. Je kunt desnoods ook zo'n setje vinden bij PB messing maar ik geloof dat ze niet helemaal conform is met het echte model. Ik heb in mijn model ook een geluidsdekoder ingezet met de aangepaste sound.
Succes met je lok.
Mvg

755philippe

mardig23:
Splinternieuwe M6-jes uit Haasrode.

Vandaag pas geleverd door LS.

Volgende week volgen er nog 4 sets :o

Metpetergaathetbeter:
nieuwe set, heruitgebrachte set?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina