Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

mardig23

Schoontje Rudy, en de weathering ziet er inderdaad netjes uit. Geen overdaad ::)
Mvg Karl

mardig23

Blokskes, blokskes en......IJSblokskes, veeeeeel ijsblokskes ;D

Zeer mooi spul van Kombi Modell. Kijk bvb maar eens naar de fans.
En het zijn allemaal verschillende nummer ook nog. :o





Mvg Karl

Rangeerduivel

Inderdaad mooi, zéér mooi zelfs!

;)

ERVIN

Amaai Karl  , dat zijn juweeltjes man!! :o ;)

mark7758

Gaaf om te zien in model. (Geld ook weer op? :( )
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

svvander

Knap... maar oh zo duur dit materiaal.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

SuSke

En zo maakt ge ne mens jaloers se...   :-\ :-\

Mooie collectie Karl.
als je baan af geraakt kom ik er zeker naar kijken. ::) ::)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

mardig23

Merci Rudy,

Merci Erwin,

Valt wel mee Sven, tweedehands gekocht. In Genk lagen ze in een bak voor 14€ voor de grote en 12€ voor de kleine.
Dat heb ik er lang niet voor betaald hoor ;)

Toen nog niet Mark, maar ondertussen wel, heb van een forumlid nog een mooi locje overgenomen ::)

Bwa, wat is jaloers Frans. Ik heb wel wat containers, en een paar locjes en wagons, maar jij hebt een baan van 14 meter ter beschikking (en binnenkort nog wat langer ;)) om op te rijden.
En dan nog eens uw eigen mooie baantjes...
Mvg Karl

svvander

Ik heb ze ook al een paar keer zien voorbijkomen op 2de hands... er is ne persoon die bakken vol van dit materiaal te koop staan heeft. Het is misschien dezelfde.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

SuSke

Citaat van: mardig23 op 24 oktober 2019, 10:50:43 AM
...
Bwa, wat is jaloers Frans. Ik heb wel wat containers, en een paar locjes en wagons, maar jij hebt een baan van 14 meter ter beschikking (en binnenkort nog wat langer ;)) om op te rijden.
En dan nog eens uw eigen mooie baantjes...

Zo houden we de wereld in evenwicht  ;D ;D

En die binnenkort, maak daar maar een paar jaar van  ::) ::)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

mardig23

Citaat van: svvander op 24 oktober 2019, 11:33:34 AM
Ik heb ze ook al een paar keer zien voorbijkomen op 2de hands... er is ne persoon die bakken vol van dit materiaal te koop staan heeft. Het is misschien dezelfde.

Nope, komen van een heel eind verder, uit Noord NL ;)
Mvg Karl

bellejt

#4916
Prachtig stuf by the way

Edit door Gerolf - opmerking geschrapt die gezien de huidige actualiteit ongepast is

mardig23

Merci Johnny,

Ik heb deze week dankzij een medeforumlid een bijna opgegeven zoektocht kunnen beëindigen.

Dit is wat mij betreft één van de mooiste modellen van de laatste jaren.



Mvg Karl

svvander

Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

ERVIN