Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

Rangeerduivel

Citaat van: mardig23 op 15 september 2019, 21:25:18 PM
Containerkes van B-models, behalve de bovenste, das een Walthers geloof ik...


Van die TRITON was er ook een versie bij Mehano,

;)

bellejt

op een beurs kunnen kopen tegen fijne prijs.De 2 sets tesamen B models CFL.Zullen een mooie trein vormen met hun broeders van Roco :


mardig23

Mooi Johnny, ik heb ze ook zien staan op een "beursje" voor een nette prijs. Nog even getwijfeld, maar toch blij dat ze een goede thuis hebben gekregen ;)
Mvg Karl

svvander

Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

bellejt

heb er zo eentje van roco omgebouwd met zelfgemaakte sluitlichten.Leukste was als ik thuis keek dat het dan nog de AC versies waren en ik de wielen niet moet veranderen of aan VBV vragen dat te doen

mardig23

Bij de containerkes ook nog een paar wagonnekes gekocht ::)

Mvg Karl

ERVIN

Een paar wagonnekes zegt hij?  :o

Direct een complete sleep , mooi materiaal hé. En B-Models gaat nog hele mooie dingen uitbrengen.

the_gold


mardig23

Ja, het is echt mooi materiaal, en ik heb veel geluk gehad om zo een set te vinden.

Ben vorige week (of twee weken geleden alweer) bij KVB geweest, en heb een hele uitleg gevraagd en gekregen over wat er komen gaat.
Het zag er echt super uit, vooral die IFB-shuttles, daar kijk ik naar uit ;D
Mvg Karl

Robrecht

Ik ben weer een beetje jaloers Karl :p een hele sleep in 1 keer... ik ga eens stoppen met locs kopen zodat ik wat budget over heb denk ik :p en met de mini-Wellens op komst ziet het er al helemaal triestig uit voor de hobby :D
Gelukkig heb ik ondertussen al wel wat moois verzameld ;)
H0 - 2 rail DCC-EX - Arduino - JMRI
Brussel Schuman, ooit zal het klaar zijn...

svvander

Allé bon, omdat het over containers ging. Ik kon het niet weerstaan en vond onderstaande zaken voor een (voor mij) interessante prijs:



Niet Belgisch, maar wel ideaal voor een "grensscenario". Mijn eerste sleep die langer is dan 4 wagons.  ;D
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

mardig23

Mvg Karl

ERVIN

Containerwagons zijn volgens mij van Piko? Het begin is gemaakt Sven , nu oppassen hé , want nu wil je meer en meer en.... ;)

svvander

Klopt Piko. Ambetante wielekes wel. Die remschilden (of hoe het ook heet), zitten over het wielnaafje. Bij het minste dat die verschuiven, rollen de wieltjes niet meer.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

ERVIN

Klopt Sven , ik heb die wagons ooit ook gehad , ik heb ze maar aan mijn neefje gegeven die ondertussen al terug gestopt is met de treintjes , ik had dat probleem dus ook.  ???