Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

ceuleer

#4605
Nog een B-models containerwagon gevonden.

ceuleer

#4606
Nog een klaas aan de verzameling toegevoegd.

mardig23

Mvg Karl

ceuleer

Jij bent ook wel een fan van deze modellen hé Karl.  ;)

loebaske

#4609
Sebiet is uw kast weer te klein Gunther  ;)

mardig23

Yep, ze zijn geweldig ;D

Pas nog eentje bijgekocht, maar er was een beetje schade door het verzenden. (kwam van heeeel ver...)
Onderdeeltjes zijn besteld en onderweg, daarna komet er hier nog een fotootje ;)
Mvg Karl

Metpetergaathetbeter

fraaie loc, blijkbaar hebben sommigen hun vakantiegeld al gekregen !  8) ;)

ronny-vdv

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 22 juni 2019, 17:05:06 PM
fraaie loc, blijkbaar hebben sommigen hun vakantiegeld al gekregen !  8) ;)
En al opgebruikt  ;D
Mvg,

ronny-vdv

loebaske

Dat van mij ook 67€, wist niet dat een gepensioneerde verlof geld kreeg.....

mardig23

Kijk ze Eric, en iedereen maar klagen over de pensioenen hier in België :-X

67€... rijker dan je denkt ;D
Mvg Karl

Metpetergaathetbeter

some guys have all the luck

Floris

Dr bleef weer wat aan de vingertjes plakken... Overal is werk aan natuurlijk, want ik ben een zeikerd. 
NMBS open bakkie van roco (op een of andere manier heeft roco m op een frans onderstel gezet, dus veerophanging zelf maar verbouwd en die rare rode kleur wat afgezwakt) en een CFL stortwagen van brawa, mooie kar, maar wel meteen de aslagers uitgeboord zodat ik er wat langere niet-magnetische assen in kon zetten en ie niet alle kanten op vliegt op kadeemagneten. Blijft altijd een mooi gebaar om meteen uit de losse hand te gaan zitten boren in een gloednieuw vrij prijzig wagentje  8)
IMGP0848 by Floris Dilz, on Flickr

Groot succesverhaal: coilwagens. Dik 300 piek verder heb ik nu 2 best mooie roco's, een setje marklins met cockerill sambre-opschrift maar verder uh ja... wie ze hebben wil mag zich bij mij melden en wat vage hoop op een paar LS-models wagens van tweedehands.be. Lijkt er een beetje op dat coilwagens een dure hobby zijn.
IMGP0849 by Floris Dilz, on Flickr

En in de categorie doelbewust gezeik op je nek halen  ;D :
IMGP0850 by Floris Dilz, on Flickr

deze ouwe liliput plasser 07-32 mainliner moet de 07-275 wisselstopmachine van cockerill worden. Betekent halve ding opnieuw bouwen denk ik.  8)
Hier de echte:
https://www.flickr.com/photos/15038/9858375646/
uiteraard heeft een wisselstopmachine nogal andere machinerie eronder dan een gewone stopmachine: maar 1 dwarsligger tegelijk en meer techniek en twee zitplaatsen ernaast.
https://www.flickr.com/photos/15038/9858352175/
Het leuke is dat de echte cockerill-machine nog bestaat, bij de chemin de fer du bocq. Toevallig hier iemand die daar connecties heeft? zou leuk zijn wat details te kunnen fotograferen daar  :-* ;D
https://www.flickr.com/photos/52711363@N02/38277630246/in/pool-3661301@N25/

oebr

Floris,

Bibke is prominent lid van de PFT, hij kan je allicht wel helpen ?

grtjs,
Red
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

Floris


OlivierV

Deze 9117, wel jammer dat deze 91-ers en varianten maar op 1 as zijn aangedreven voor 2-rail (digitaal) ipv op 2 zoals bij de eerste reeks (9107) het geval was.



- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan