Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

lux161

#4470
Nieuwe bolle neus voor de "Athus-Meuse" : 5319 (Vanbiervliet).Toffe produktie  :)


Lijnen 42,43,162 en 166 (1990 -1998)
2r DCC HO

loebaske

Zitten wel enkele fouten in, de juiste uitgave is van NMJ, stond al in MSM  ;)

Sicco

Ik weet niet wat meer of minder juist is, maar handgrepen op de neus hebben de AFB's echt alleen op het model van NMJ bijvoorbeeld  ;D

Peter

Wel spijtig als iemand een model koopt er direkt komentaar komt van: er zitten fouten in.
Laat de koper toch plezier van zijn model hebben.
Met vriendelijke groeten
Peter

bellejt

toch makkelijk zelf aan te brengen en heb je er nog plezier van ook dat je het zelf doet

Sicco


Brossel

Citaat van: bellejt op 29 januari 2019, 15:29:14 PM
toch makkelijk zelf aan te brengen en heb je er nog plezier van ook dat je het zelf doet

haha... Sicco bedoelde dat op het NMJ model van de bolle neuzen van AFB handgrepen op de neus zitten, die er in werkelijkheid helemaal niet zaten!
Oftewel; NMJ heeft er teveel onderdelen opzitten!  :D

Grtz Beumer
Spoorse groeten, Davy

Heb een zwak voor Belgische dieseltractie uit tijdperk IV, de rivierdalen in de Ardennen, de fameuze Athus-Meuse, staalindustrie en verzamel internationale reizigerstreinen door de Ardennen....enne oh ja: kleine rangeerlokjes voor mijn kalktoko in planning!

bellejt

dacht ik ook :) .Veel foto's van 5319 te vinden hé .Zou wel de lichten bijwerken en ruitewissers wat minder opvallend.

Metpetergaathetbeter

dat was eigenlijk de enigste fout die in die andere zat de handgrepen, die kwamen blijkbaar voor bij loc's in andere contreien maar niet bij ons !

mardig23

Mooie aankoop Bernard, geniet ervan!

Mooi serietje heb je daar trouwens ;)
Mvg Karl

hapkin

Ik zag deze liggen en ik kon ze niet laten liggen
Rivarossi Nordwaggon by Steve, on Flickr

Robrecht

H0 - 2 rail DCC-EX - Arduino - JMRI
Brussel Schuman, ooit zal het klaar zijn...

Dirky

ik koop normaal geen Belgisch meer maar een reeks 59 van de MSM actie 2015, digitaal met sound, splinternieuw in de doos, voor 100€, kon ik toch niet weigeren. Ik had die van mij een half jaar geleden verkocht ...  :)

Rangeerduivel

Citaat van: Dirky op 01 februari 2019, 21:05:07 PM
ik koop normaal geen Belgisch meer maar een reeks 59 van de MSM actie 2015, digitaal met sound, splinternieuw in de doos, voor 100€, kon ik toch niet weigeren. Ik had die van mij een half jaar geleden verkocht ...  :)
Er zijn blijkaar mensen die jou graag zien :-* Dirk, de decoder alleen kost veel meer! ::) ;D

;)

Thommy

Citaat van: Rangeerduivel op 02 februari 2019, 06:37:46 AM
Citaat van: Dirky op 01 februari 2019, 21:05:07 PM
ik koop normaal geen Belgisch meer maar een reeks 59 van de MSM actie 2015, digitaal met sound, splinternieuw in de doos, voor 100€, kon ik toch niet weigeren. Ik had die van mij een half jaar geleden verkocht ...  :)
Er zijn blijkaar mensen die jou graag zien :-* Dirk, de decoder alleen kost veel meer! ::) ;D

;)

Das echt een batje.
Greetz

Thommy