Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

bollen neus

Eerste werkje dat je mag beginnen zijn de deurgrepen omkeren, staan vanuit fabriek verkeerd,  ;D
Den Eric.

Rangeerduivel

Citaat van: bollen neus op 10 november 2018, 12:37:11 PM
Eerste werkje dat je mag beginnen zijn de deurgrepen omkeren, staan vanuit fabriek verkeerd,  ;D
Den Eric.

Idd, ze staan ondersteboven, maar dan enkel bij de 5315 hé!  ;D

;)

bollen neus

Goed gezien Rudy, wat zouden we hier beginnen zonder jou?
Den Eric.

Floris

ok, er moeten nog nummerplaatjes op om ze echt belgisch te maken (en ok, een likje verf en wat supering kan ook geen kwaad)
DSC_1524 by Floris Dilz, on Flickr

Vond die colt gewoon zo'n fijn vervelende auto dat ik m sowieso wilde hebben (modelletje zie je niet zo heel veel) maar hij bleek zowaar nog van 1987 te zijn, past dus nog precies op de baan!

nmbssncb

Ze staan wel zeer fout geparkeerd... >:(
Ongelofelijk mooi plaatje, Floris.

Willy
nmbs < Willy > sncb
===============

oebr

zilver métallique of bruin métallique waren typisch voor de colt toen.
Rood zag je ze ook wel, maar da's een moeilijke kleur in model.

On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

Floris

op oude luchtfoto's valt me wel op dat in die tijd er veel meer rode wagens waren dan nu. Maar of die corsa rood blijft, kon best weleens van niet. We zien wel.  ;D

qua parkeren is t nog erger dan je denkt, in t echt is het daar eenrichtingsverkeer de andere kant op.

mardig23

Ik dacht zo,

We zetten hier nog eens iets neer :o

Mehano NMBS HLE26 2611, AC Full sound, klaar om in dienst gesteld te worden na nooit uit de doos te zijn geweest :P

Een toevallige meevaller ;D




Mvg Karl

renstimpie

Aliexpress LAIS DCC decoder en powerpack voor mijn V36 :) van de SNCF..  dan kan die mee naar Birmingham!

Waterman

Citaat van: renstimpie op 14 november 2018, 21:22:33 PM
Aliexpress LAIS DCC decoder en powerpack voor mijn V36 :) van de SNCF..  dan kan die mee naar Birmingham!

Mijn eerste Lais dcc decoder is onderweg. In afwachting ben ik heel benieuwd naar jouw ervaringen!  :D

the_gold


renstimpie

Citaat van: Waterman op 14 november 2018, 22:01:30 PM
Citaat van: renstimpie op 14 november 2018, 21:22:33 PM
Aliexpress LAIS DCC decoder en powerpack voor mijn V36 :) van de SNCF..  dan kan die mee naar Birmingham!

Mijn eerste Lais dcc decoder is onderweg. In afwachting ben ik heel benieuwd naar jouw ervaringen!  :D

Het is ook mijn eerste!  Ik hou je op de hoogte'.

Rangeerduivel

Citaat van: Waterman op 14 november 2018, 22:01:30 PM
Citaat van: renstimpie op 14 november 2018, 21:22:33 PM
Aliexpress LAIS DCC decoder en powerpack...

Mijn eerste Lais dcc decoder is onderweg. In afwachting ben ik heel benieuwd naar jouw ervaringen!  :D

Idem voor mij,ook decoder én 'stay alive' besteld, graag Uw ervaring(en) hiermee.
Naar het schijnt was vroeger de max.snelheid met die dingen ook niet regelbaar, volgens de beschrijving bij de nieuwe wel.... :-\

;)

Waterman

De laatste... Ik heb die met 8 polige stekker uit de  KungFu series besteld.

Voorlopig nog zonder de powerpack. Eerst eens zien wat de decoder doet.

Thommy

Oranje jouef restaurant rijtuig.
Greetz

Thommy