Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

Davy

Moest ik het bij mijn loc gemerkt hebben, ik had gewoon eventjes gebeld naar hun en vriendelijk gevraagd waarom ze plots op die plaats staan.
En misschien dan pas hier een reactie geplaats indien ze geen duidelijke verklaringen gaven.

loco

Nog een laatste reactie op de 6215. En laten we dan de discussie elders voeren.

Ik heb Kristof Van Biervliet gecontacteerd.
De fout is inderdaad in China gemaakt. De tekeningen die de Chinezen hebben gekregen en het prototype waren correct. Je mag dus verwachten dat de definitieve productie ook in orde zou zijn.
Bij het nazicht van de modellen bij levering, is de verkeerde plaatsing van de ruitenwissers niet vastgesteld. De loc staat al enkele weken in de vitrine in de winkel en niemand heeft dit opgemerkt. Ook de klanten niet.
Kristof zal in China een setje laten samenstellen met sproeiers en ruitenwissers. De sproeiers en ruitenwissers zullen beschikbaar zijn voor de klanten die dit wensen zelf te doen. Moeilijk is het niet. Let wel, nog even wachten, de onderdelen moeten nog van China komen.
Klanten die dit niet zelf willen of kunnen doen, kunnen hun model binnenbrengen en dan zal VBV dit voor de klant doen.
De volgende modellen die verkocht worden zullen door VBV aangepast worden voor ze verkocht worden.
Hopelijk iedereen tevreden.

hapkin

Voila dat is nog eens service, TOP VBV
Iedereen weer teveden ;D

Koen

Na wat zoekwerk ben ik de gelukkige eigenaar geworden van de Oriënt Express rijtuigen. Tijdens onze reis naar Itaië hebben wij het geluk gehad de Oriënt Express te kunnen bekijken (aan de Brennerpas). Na de caravan snel op het stationsplein te droppen, zijn we naar de perrons gelopen waar deze stonden en hebben wat foto's kunnen maken en met het personeel kunnen praten. Een prachtige belevenis.
Eens thuis gekomen, ben ik beginnen zoeken achter deze rijtuigen maar in België waren deze helaas uitverkocht. Gelukkig heb ik ze nog in Duitsland kunnen vinden  :). Vandaag heb ik mijn bestelling van 8 rijtuigen mogen ontvangen. Een prachtige combinatie van de blauwe en de blauw/beige versie. Nu nog naar de juiste locs van de ÖBB zoeken (maar dat zal voor later zijn omwille van budgettaire redenen ::)).

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

FREMO e.V. - afd België

Bonjour, Goede dag,

Jongens, jongens toch. Hebben jullie het nog niet begrepen.

Van Biervliet heeft de juiste weg gevonden om nog meer modellen aan jullie te slijten, nl. de "Märklin verkoop strategie".

Heb dit jaren geleden met een ander model mogen meemaken, en ja hoor, het antwoord van de fabrikant was dood leuk, weer een ' collecteurs model' erbij.

Mvg,

Onafhankelijk machinist (Stoom enkel + Compound).

Instructeur/Lesgever in Europa enkel.

ronny-vdv

Citaat van: Koen op 24 september 2018, 21:36:15 PM
Na wat zoekwerk ben ik de gelukkige eigenaar geworden van de Oriënt Express rijtuigen. Tijdens onze reis naar Itaië hebben wij het geluk gehad de Oriënt Express te kunnen bekijken (aan de Brennerpas). Na de caravan snel op het stationsplein te droppen, zijn we naar de perrons gelopen waar deze stonden en hebben wat foto's kunnen maken en met het personeel kunnen praten. Een prachtige belevenis.
Eens thuis gekomen, ben ik beginnen zoeken achter deze rijtuigen maar in België waren deze helaas uitverkocht. Gelukkig heb ik ze nog in Duitsland kunnen vinden  :). Vandaag heb ik mijn bestelling van 8 rijtuigen mogen ontvangen. Een prachtige combinatie van de blauwe en de blauw/beige versie. Nu nog naar de juiste locs van de ÖBB zoeken (maar dat zal voor later zijn omwille van budgettaire redenen ::)).

Groetjes,
Koen
Dag Koen,
zijn deze rijtuigen bij LS Models te verkrijgen ?
Volgens dat ik gelezen heb op de site zijn deze alleen in tijdperk 3.
Mvg,

ronny-vdv

OlivierV

Mijn vaste stam Luxemburg(stad)-Liers. Prachtige set, die nieuwe i10 rijtuigen zijn echt mooi.


Models World 1703
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

55erke


Mooie set op een mooi baantje , maar euh..., is de loc van het baantje afgereden ?  ;D
Groetjes
Johan


bellejt

lijkt me eerder een mooie oplossing van VBV. Rechtzetting van een fout op hun kosten.We weten dat er hier mensen zijn die sommige handelaars niks gunnen en hun dan meteen afbreken dat ze het enkel op verkoop gemund hebben is laag bij de grond.Ga hier verder niet meer op ingaan want heb daar steeds een super service, zoals velen.Wordt tijd dat we hier ook bepaalde reakties/leden kunnen blokerene want zijn steeds dezelfde die niks bijdragen behalve afbreken.De toekomst ligt in opbouwende kritiek zodat betrokkenen kunnen verbeteren en reageren .
PS : een bepaalde verkoper voldoet aan de afbreek criteria omdat je daar als antwoord krijgt dat het geweten is maar hijzelf er niks kan aan veranderen of wil veranderen en dan spreek ik over modelllen van 1500 euro en meer. Mails staan hier opgeslagen en zelfs een sorry mocht er nog niet af.
Maar we wijken af :)

Michiel

Ik vind ook dat Kristof van Biervliet hier een heel redelijke oplossing biedt voor beide gezinten: zelf ombouwen met een setje, of laten doen door VBV. Prima service, toch?  8)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Brossel

Citaat van: Michiel op 25 september 2018, 19:48:27 PM
Ik vind ook dat Kristof van Biervliet hier een heel redelijke oplossing biedt voor beide gezinten: zelf ombouwen met een setje, of laten doen door VBV. Prima service, toch?  8)

+1  :D
Spoorse groeten, Davy

Heb een zwak voor Belgische dieseltractie uit tijdperk IV, de rivierdalen in de Ardennen, de fameuze Athus-Meuse, staalindustrie en verzamel internationale reizigerstreinen door de Ardennen....enne oh ja: kleine rangeerlokjes voor mijn kalktoko in planning!

Koen

Citaat van: ronny-vdv op 25 september 2018, 10:56:54 AM
Citaat van: Koen op 24 september 2018, 21:36:15 PM
Na wat zoekwerk ben ik de gelukkige eigenaar geworden van de Oriënt Express rijtuigen. Tijdens onze reis naar Itaië hebben wij het geluk gehad de Oriënt Express te kunnen bekijken (aan de Brennerpas). Na de caravan snel op het stationsplein te droppen, zijn we naar de perrons gelopen waar deze stonden en hebben wat foto's kunnen maken en met het personeel kunnen praten. Een prachtige belevenis.
Eens thuis gekomen, ben ik beginnen zoeken achter deze rijtuigen maar in België waren deze helaas uitverkocht. Gelukkig heb ik ze nog in Duitsland kunnen vinden  :). Vandaag heb ik mijn bestelling van 8 rijtuigen mogen ontvangen. Een prachtige combinatie van de blauwe en de blauw/beige versie. Nu nog naar de juiste locs van de ÖBB zoeken (maar dat zal voor later zijn omwille van budgettaire redenen ::)).

Groetjes,
Koen
Dag Koen,
zijn deze rijtuigen bij LS Models te verkrijgen ?
Volgens dat ik gelezen heb op de site zijn deze alleen in tijdperk 3.

Dag Ronny,

LS Models heeft deze uitgebracht in tijdperk 3 & 4. Tijdperk 3 is beige/blauw, tijdperk 4 volledig blauwe uitvoering.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

OlivierV

Citaat van: 55erke op 25 september 2018, 18:02:46 PM

Mooie set op een mooi baantje , maar euh..., is de loc van het baantje afgereden ?  ;D
Groetjes
Johan
Ik heb gewoon nog geen blauwe 55, dat zal wel eens komen, ik heb tijd.
Voorlopig is er enkele een Gele.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Koen

Even een rechtzetting.
Herwig stelde mij de vraag welke loc van OBB dit dan wel zou zijn. En gelijk had hij. Ik ben van de veronderstelling uitgegaan dat deze locs van de OBB waren maar niet is minder waar. Het waren locs van de Italiaanse spoorwegen.

IMG_2443 by Koen Vaganée, on Flickr


groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Koen

Citaat van: Koen op 25 september 2018, 20:13:19 PM
Even een rechtzetting.
Herwig stelde mij de vraag welke loc van OBB dit dan wel zou zijn. En gelijk had hij. Ik ben van de veronderstelling uitgegaan dat deze locs van de OBB waren maar niet is minder waar. Het waren locs van de Italiaanse spoorwegen.
Bedankt Herwig voor de opmerking.

IMG_2443 by Koen Vaganée, on Flickr


groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren