Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

mark7758

Maar hij kan wel rond rijden. :)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

755philippe

Is misschien draadloze bovenleiding. Iets met wifi of zo.

Mvg

755philippe

OlivierV

Citaat van: doomslu op 09 juni 2016, 19:59:10 PM
Dat moet ook wel hé, want jouw bovenleiding, dat schiet niet op hé.  ;D
Dat klopt, bovenleiding verder afwerken en de plas water die nog moet aangelegd worden, zijn zaken die redelijk hoog op de to-dolist van de baan staan, maar waarschijnlijk net daarom niet uitgevoerd worden. :D
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

ward

B-Models nieuwtje..



Mvg,
Ward  8)
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

Koen

Is de 55 al uit met de nieuwe kleurstelling? Ik dacht dat deze pas in een later stadium zo gemaakt worden.
Ik ben benieuwd. Ik hoop dat ze de digitaal sound volgende week mee naar Woluwe kunnen brengen.

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

Koen

Net mijn mails gecontroleerd. Mijn loc staat ook klaar.
Morgen mij naar Ingelmunster laten voeren   :) (ik mag momenteel niet rijden door problemen met mijn evenwicht).
Gelukkig wil mijn echtgenote "even" rijden.

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

ward

Deze middag mail gehad dat mijn besteld AC Sound model binnen was, en direct gaan afhalen (was toevallig vrij en had geen plannen).
Ik had deze wel direct besteld als de brochure uitkwam.. Sofie wist me te vertellen dat ze momenteel bezig was met mails ivm de levering ervan rond te sturen..

Mvg,
Ward  8)
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

Michael

#3413
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Svendw

Piko benelux hondekop! Had hem al in 3rail (zie verkoopdraadje), maar die verkopen en nieuwe kopen ging even duur worden dan ombouwen!

Dus nieuwe gekocht, en beetje gepimpt..







@admin: weet nu niet of dit belgisch is of buitelands, dus of ik dit in het juiste topic gezet heb of niet..

Groet Sven
Ho NMBS tijdperk V en VI met uitschieters in DC 2rail - ESU ecos2 - Koploper.
The Book Of Souls World Tour freak 😎

ERVIN

Geen probleem Sven , dit stel kwam tot in Antwerpen ( dacht ik toch) dus hier staat hij goed. ;)

Mooie ombouw trouwens.

Svendw

Zullen hem eens tot in mol-cargo laten toeren Erwin haha..
Ho NMBS tijdperk V en VI met uitschieters in DC 2rail - ESU ecos2 - Koploper.
The Book Of Souls World Tour freak 😎

OlivierV

Blijkbaar moet(en) er toch 1 of 2 of misschien meer(?) stel(len) aan de nmbs toebehoord hebben, al de rest behoorde toe aan de NS.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

AtMoPo

4 waren van de NMBS en 8 van de NS  ;)
AtMoPo

eric

#3419
Van de 12 stuks werden er 4 gebouwd voor rekening van de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen (NMBS) met de nummers 220.901 t/m 220.904 en 8 voor rekening van de Nederlandse Spoorwegen met de nummers 1201 t/m 1208, aangezien de af te leggen kilometers op Belgisch respectievelijk Nederlands grondgebied ongeveer in deze verhouding liggen. Aan treinstellen werd op deze route de voorkeur gegeven omdat hiermee het omrijden van de locomotief op het kopstation Antwerpen-Centraal en op de eindstations kon vervallen.

bron: Wikipedia en van onze vriend Vycnky, http://www.lijn-12.be/type_220-9.php