Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

ERVIN

Mooie aanvulling van je collectie.[;)]

bollen neus


Michael

Eind januari '11 naar Train technology opgestuurd als een G2000 NIAG en vandaag retour ontvangen als de NMBS 5701
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

ERVIN

Haa is hij dan toch uiteindelijk aangekomen , mooie loc hoor, veel plezier ermee collega.[;)]

Michael

Erwin die komt volgend jaar naar Mol-Cargo!
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

ERVIN

Lijkt mij een goed plan , altijd welkom.[;)]

Kees-Jan

Mooi hoor!

Afgelopen week zijn hier ook oa twee niags omgedoopt [:D].

Tt probeer ik al heel de week te bellen en te mailen. Zijn die met vakantie?

Kees-Jan

B-Cargo

Vandaag set van 5 glastransportwagens Saint Gobain (Heris) gekocht! Scherpe prijs, dat wel! [:)]

linuxstecheltje

deze heb ik toch maar niet gekocht de prijs die men hier geboden heeft is er toch echt wel serieus over:

http://cgi.benl.ebay.be/rame-de-5-voitures-M4-new-look-SNCB-Lima-/280682926814
TUUT zei de trein, en de statie vertrok...

itchy

Even een fotootje genomen voor het nageslacht, want binnen een paar weken is deze info niet meer terug te vinden... [:(]
Nu ken ik toevallig wel de verkoper, een heel correcte typ (startprijs ingezet op 175 euro, toch niet belachelijk veel). Hij kan er maar tevreden mee zijn... maar jongens toch wie betaalt nu zo'n bedrag??



citaat:
Geplaatst door linuxstecheltje

deze heb ik toch maar niet gekocht de prijs die men hier geboden heeft is er toch echt wel serieus over:

http://cgi.benl.ebay.be/rame-de-5-voitures-M4-new-look-SNCB-Lima-/280682926814

Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

ToThePoint

citaat:
Geplaatst door itchy

Even een fotootje genomen voor het nageslacht, want binnen een paar weken is deze info niet meer terug te vinden... [:(]
Nu ken ik toevallig wel de verkoper, een heel correcte typ (startprijs ingezet op 175 euro, toch niet belachelijk veel). Hij kan er maar tevreden mee zijn... maar jongens toch wie betaalt nu zo'n bedrag??



citaat:
Geplaatst door linuxstecheltje

deze heb ik toch maar niet gekocht de prijs die men hier geboden heeft is er toch echt wel serieus over:

http://cgi.benl.ebay.be/rame-de-5-voitures-M4-new-look-SNCB-Lima-/280682926814





Kweet dat de prijs erover is, maar als men ze niet veel aanbied is dat enigszins logisch.
Ik ben diegene die er 495 euro voor over had, maar de winnaar had reeds lang een veel hoger bedrag ingegeven.
Soit zal dan wel M4 bordeaux'kes omtoveren naar de new looks.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

itchy

citaat:
Geplaatst door ToThePoint
Soit zal dan wel M4 bordeaux'kes omtoveren naar de new looks.


Awel JP dat zou ik nu ook doen. En hou dat budget van 495 euro opzij voor een paar mooie 21'ers om ervoor te hangen! [:)]
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

doomslu

Het is duidelijk dat er een vraag is naar M4 rijtuigen, vooral in New-look uitvoering. En dat is logisch, je ziet ze immers overal op het net rondrijden.
Ik ben er van overtuigd dat onze fabrikanten hier niet blind voor zijn. Ze komen heus wel op de markt, als we wat geduld hebben. En dan heb je een sleep van 9 rijtuigen voor die prijs... [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Peter

Staan die rijtuigen niet bij Olaerts op de planning? Ik dacht van wel. Dan heb je voor die prijs super M4 rijtuigen voor een veel goedkopere prijs, want die van Lima en Oskar waren zeker niet slecht toen ze op de markt kwamen, maar je mag ze natuurlijk niet meer vergelijken met de L-rijtuigen van Olaerts of Goovers en de I-11 enz. van LSM
Met vriendelijke groeten
Peter

itchy

Voorjaar 2012 zegt de website van LSM voor de planning uitlevering M4's. Reken dus in het beste geval op voorjaar 2014, niet?
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail