Nieuws:

Nu in MSM 251 REPORTAGE: Smalspoormodelbouwdagen 2024

Hoofdmenu

Proto type 6002

Gestart door on7qg, 25 februari 2011, 12:01:36 PM

on7qg

Als jarenlange Rocofan bestelde ik in volle vertrouwen,
een Roco 60 proto 6002.
Enigzins tegen mijn zin want ik rij tijdperk 3.
In het weekend heb ik bij een vriend de,
VB versie DC Sound tijdperk 3.kunnen bewonderen (gestuurd door zijn ESU centrale)
Prachtig !!!
Heeft aan en uitschakeling van de cabine verlichting volgens rijrichting.
schakelbare rode achterlichten,en nog veel meer.
En sound om U tegen te zeggen,met het echte Kockerill motorgeluid !!!
En dat alles voor de prijs van de mijne(roco).
Sorry dat moest effen van mijn hart.

Metpetergaathetbeter

Innige deelneming ![V]

Ik ben ook een vervente Roco-aan hanger maar bij die 60 had ik toch al meteen opgemerkt dat deze het eigenlijk meteen de duimen zou  moeten leggen voor B - Models [:p]uitvoering ! Ik vond hem al meteen op de foto niet zo geslaagd ! Die andere oogt en is gewoon mooier ! Net als de uitvoering met lichtblokken had ik de indruk daar is iets dat helemaal niet klopt ! Iedereen koopt wel eens een model waarvan hij achteraf zegt waarom in God's naam heb ik dat gekocht ?[V] Welnu bij jou is dat de 6002 ! Ik heb zelf nooit begrepen hoe die 60 van Roco kon verkozen worden als loc van het jaar ! Maarja, zal aan mij liggen, zeker ? Ik moet zeggen dat ik dit jaar mij ook niet kon vinden in de uitslag van de (personen)wagon van de jaar ! maarja, iedere modeltreinliefhebber heeft zijn eigen criteria waarmee hij zijn keuze maakt !

Groeten Peter[;)]

Als het een troost mag zijn op veel modelspoor banen rijden al veel lelijker dingen rond dan die Roco ![:)]

Paulogic

Of staan er lelijker dingen naar die banen te kijken !![}:)][:D][:D][:D]
mvg,
Paul(ogic)

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door Paulogic
Of staan er lelijker dingen naar die banen te kijken !![}:)][:D][:D][:D]
Paul,

Hoe is dat mogelijk altijd die zelfverwijten ?[:D][:D][:D]

Groeten Peter[;)]

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door on7qg

een Roco 60 proto 6002.

De truuk is eigenlijk wachten totdat het model uit is ! Maar velen (waaronder ik ook !) laten zich verleiden met speciale voorintekenprijzen, zonder het model gezien te hebben. Wanneer je wacht heb je vaak het nadeel dat er dingen zijn die je graag zou hebben die reeds uitverkocht zijn (reeds uitverkocht als het op de markt komt). Zo komt het dat je dan dingen besteld waarvan je dan later spijt hebt ! Troost U er zijn er al velen die al eens (en soms meer!) gevloekt hebben !

Groeten Peter[;)]

Paulogic

Zelfverwijten...

Ken jezelf want dat is het begin van de wijsheid.
Ik ben dus enorm wijs he.[8D][8D]
mvg,
Paul(ogic)

Ludwig

citaat:
Geplaatst door Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door on7qg

een Roco 60 proto 6002.

De truuk is eigenlijk wachten totdat het model uit is ! Maar velen (waaronder ik ook !) laten zich verleiden met speciale voorintekenprijzen, zonder het model gezien te hebben. Wanneer je wacht heb je vaak het nadeel dat er dingen zijn die je graag zou hebben die reeds uitverkocht zijn (reeds uitverkocht als het op de markt komt). Zo komt het dat je dan dingen besteld waarvan je dan later spijt hebt ! Troost U er zijn er al velen die al eens (en soms meer!) gevloekt hebben !

Groeten Peter[;)]

Dit is dus de reden waarom ik al geruime tijd niet meer aan dat voorintekenen mee doe.
Integendeel zou ik zeggen, ik wacht liever even de reacties af voor ik nog iets aankoop.
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

Gerolf

citaat:
Geplaatst door Ludwig
Dit is dus de reden waarom ik al geruime tijd niet meer aan dat voorintekenen mee doe.
Integendeel zou ik zeggen, ik wacht liever even de reacties af voor ik nog iets aankoop.
Dat is ook mijn mening. In het slechtste geval is een model niet meer verkrijgbaar, maar dat neem ik er dan maar bij.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw