Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Forum na uitvallen forum !

Gestart door Metpetergaathetbeter, 24 februari 2011, 21:16:21 PM

Metpetergaathetbeter

#15
't Is inderdaad leuk te zien dat mensen na 100den keren tervergeefs te proberen inloggen eindelijk op de vertrouwde plaats terecht komen !

't Is opmerkelijk dat bij een uitvallen van ons forum verschillende leden plots actiever worden op andere fora (ook forums !)

Bovendien leent het Belgische weer zich goed om op het forum met de hobby bezig te zijn (als je nog niet  op reis bent of nog aan het werk !)

Groeten Peter[;)]

ysbeer

#16
Nou dat heeft even geduurd,als alles in Belgie zo lang duurt als het herstellen van een internet pagina zullen er volgend jaar weinig kleine belgjes bij komen.[:D][:D]
wim

dirkkerckhofs

#17
Nou, we passen ons aan aan het tempo van onze regeringsonderhandelaars [:D] [:D] [:D] Gelukkig hebben de ITers van Thinkmedia niet besloten van te overzomeren [8D]

Dirk
citaat:
Geplaatst door ysbeer

Nou dat heeft even geduurd,als alles in Belgie zo lang duurt als het herstellen van een internet pagina zullen er volgend jaar weinig kleine belgjes bij komen.[:D][:D]
wim



dirkkerckhofs

#18
Ik had inderdaad al een tijdje terug de hoofding maar met daaronder een 'time-out' error boodschap [V]
citaat:
Geplaatst door kasteel

Ben al om 21 u 55 op het forum geraakt [:)]
Jan


Gerolf

#19
citaat:
Ben al om 21 u 55 op het forum geraakt [:)]
Ik iets later, maar niettemin content [:D] [;)] [8D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Johnnytrein

#20
Ach zolang het rapper gaat dan het vormen van een nieuwe regering ben ik tevreden. Het openen van het forum lijkt zelfs vlugger dan voorheen.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

stp

#21
Fijn dat het weer werkt. Dan kan ik vanavond mijn vragen online zetten. Ondertussen ben ik ook echt begonnen en heb ik zelfs mijn tafel in elkaar gezet.
Als het lukt zet ik er straks foto's van op net.

Tot later!


bellejt

#22
eindelijk weer online.Begon het forum wat te missen.

janjozef

#23
Heb inderdaad de voorbije week heel wat pogingen ondernomen. Het moet wel een immens probleem geweest zijn dat ze een week nodig hadden om het te herstellen,

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

jakke

#24
citaat:
Geplaatst door janjozef

Heb inderdaad de voorbije week heel wat pogingen ondernomen. Het moet wel een immens probleem geweest zijn dat ze een week nodig hadden om het te herstellen,

Jan



Vansgelijke ,en de problemen waren kleiner voor het franstalige forum dat al enkele dagen eerder terug in de lucht was .
En een woordje uitleg mag maar hoeft niet hoor .

Jakke
Wisselstromer via computer ,met belangstelling voor Belgische modellen

argilla

#25
citaat:
Geplaatst door jakke

citaat:
Geplaatst door janjozef

Heb inderdaad de voorbije week heel wat pogingen ondernomen. Het moet wel een immens probleem geweest zijn dat ze een week nodig hadden om het te herstellen,

Jan



Vansgelijke ,en de problemen waren kleiner voor het franstalige forum dat al enkele dagen eerder terug in de lucht was .
En een woordje uitleg mag maar hoeft niet hoor .

Jakke




hop daar gaan we weer  [xx(]
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

evan

#26
Eureka!!! Dat het forum terug is[:)]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

marctje

#27
jeeeeee eindelijk kan ik mijn saaie uren thuis weer zinvol opvullen met het forum te bekijken en hier en daar zelf iets te posten (meestal meer daar dan hier [:D])
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

stp

#28
citaat:
Geplaatst door Metpetergaathetbeter

't Is inderdaad leuk te zien dat mensen na 100den keren tervergeefs te proberen inloggen eindelijk op de vertrouwde plaats terecht komen !

't Is opmerkelijk dat bij een uitvallen van ons forum verschillende leden plots actiever worden op andere fora (ook forums !)
Bovendien leent het Belgische weer zich goed om op het forum met de hobby bezig te zijn (als je nog niet  op reis bent of nog aan het werk !)

Groeten Peter[;)]



Welke andere forums zijn er dan nog aub???

Gerolf

#29
Kijk eens bij de links, Stefan [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw