Hallo, Jean-Pierre uit Gingelom

Gestart door XVS-650, 20 februari 2011, 11:15:47 AM

XVS-650

Hallo, ik ben Jean-Pierre uit Gingelom (Limburg BE). Mijn nicknaam is afgelleid van mijn motor, een XVS-650.
Ik ben op 25/06/1962 geboren te St-Truiden, gehuwd 2 kinderen (27 en 25). Mijn beroep "ABL", hobbys, hoe kan het anders modeltreinen, mijn motor en natuurlijk de famillie. Mijn primaire taal is het frans, de gesproke taal thuis is duits (echtgenoote). Het kan dus heel goed mogellijk zijn dat er ooit zienen te lezen zullen zijn waar het DE en NL door mekaar ligt.
Voila voor mijn entr?e.
Groetjes aan ieder, en wie weet ooit op het een of ander evenement.
Jean-Pierre

gjvdz

Welkom, ik hoop dat je iets bijleert en dat wij hier ook mogen proeven van jouw creaties.
Groetjes
Giel-Jan
Mvg Giel-Jan

M@rco

Welkom JP,

Veel plezier op dit forum.
Ik weet zeker dat je hier een hele hoop kan (bij)leren en delen.
Sucses!

M@rco.

Gerolf

Nogmaals Welkom, Jean-Pierre [;)]
ABL = beroepsmilitair? '62 is in elk geval een goed vertegenwoordigd geboortejaar [8D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter

Jean Pierre,

Welkom hier op het forum[:)]

Ik lees in je voorstelling dat het bij jij thuis bijna een multi-cultuureel (meerdere talen)gebeuren is, wat bijzonder leuk is dat je je hier ook inschrijft en voorstelt in een taal die eigelijk niet echt de jouwe is ! Chapeau ! dat zeggen wij in het Nederlands (????).

Verder heb je nog andere hobby's (moto rijden) en ik lees dat je eigenlijk in mijn favoriete binnenlandse vakantiebestemming woont.
Ik logeerde al enkele keren in de streek (o.a. in Jeuk) waar jij woont en ik moet zeggen dat die streek in de buurt van St-Truiden een echt paradijs[:p] is om te fietsen en ook met de moto te verkennen.

wij hopen dan ook dat wij je hier nog mogen begroeten !

Groeten Peter[;)]

Inderdaad 1962 moet toch een goed jaar geweest zijn ! (in sommige gevallen zelfs 1961 want dan werd er vaak al aan de festiviteiten begonnen([:D][:D][:D][:D][:D])[;)]

janjozef

Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Steam.N

citaat:
Geplaatst door janjozef

welkom jean-pierre

Welkom, JP.

Je zult hier een hele hoop nuttige informatie vinden !  Veel plezier !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

railman56

welkom op het forum jean-pierre
kan je nog wat meer vertellen over de hobby (tijdperk, land, eventueel verzameling, baan....)
alvast veel plezier met onze hobby
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

Durango

Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

XVS-650

citaat:
Geplaatst door railman56

welkom op het forum jean-pierre
kan je nog wat meer vertellen over de hobby (tijdperk, land, eventueel verzameling, baan....)
alvast veel plezier met onze hobby
marc


tijdperk, weet ik nog niet zo goed, eerst een betje van alles denk ik. Verzameling: alles wat van Fleischmann HO is met als bijkomende het FMZ systeem, verouderd maar hoop dat dit systeem toch voor instapper OK is. Je moet weten dat ik zo pas weer me begonnen, ik ben 16 jaar lang niet meer actief geweest, het woordt dus terug alles nieuw overdenken, plannen, bouwen. De tot nu toe beschikbare bruikbare ruimte is in een kamer van 4*3m.  Voila,

Jean-Pierre

eddy

Hoi Jp,
Alvast welkom,ik rij met een Honda CB 750 van '93.En mijn botten komen ook van den ABL(tankbotten).En ik heb ook modeltreinen.

groeten eddy

Geert

Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

XVS-650

Mercikes voor deze warme onthaal.

Jean-Pierre