Lijmpistool

Gestart door conducteur, 19 februari 2011, 22:08:32 PM

conducteur

Hoeveel zou je hier aan uitgeven? De prijzen varieren van enkele euro tot de prijs van een H0 loc en duurder. Heeft iemand goede ervaring met een bepaald merk?
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Gerolf

#1
Ik heb een Rapid EG111. Tevreden ermee [;)] De prijs weet ik niet meer, maar erg duur was hij zeker niet.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter

#2
citaat:
Geplaatst door conducteur

Hoeveel zou je hier aan uitgeven? De prijzen varieren van enkele euro tot de prijs van een H0 loc en duurder. Heeft iemand goede ervaring met een bepaald merk?



Waarvoor heb je vb. een lijmpistool van doen (geeft dat voordelen is dat een meerwaarde)?

Groeten Peter[;)]

Gerolf

#3
Voor sommige - niet al te kritische klusjes - heb je snel een blijvend-elastische verbinding nodig. Dan is een lijmpistool handig.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michiel

#4
Net, gisteren, eentje gekocht. Ik wou eerst een Rapid, maar ze bleken de vullingen voor deze Rapid niet te hebben. Dus geen risiko, en dan maar een Bison gekocht. Beide zijn toestelletjes van ongeveer 15 euro. Het pistool ligt hier nog in de verpakking, dus geen ervaring. [:D]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

gjvdz

#5
Bison lijkt me ook goed, ik heb een Rapid van ongeveer 20 euro en dat is echt kwaliteit.
Mvg Giel-Jan

Durango

#6
Ik heb er twee. Eentje van Skandia (vergelijkbaar met Bison) deze koste ongeveer ?15 en eentje van de Aldi. (die was toen ?6). Beide werken perfect.
Waar ik een snelle verbinding nodig heb is dit de oplossing.
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )