Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Op rust Belgische BR52 1/35

Gestart door vandorpe marc, 16 februari 2011, 13:51:14 PM

Dirky

#180
ongelofelijk mooi!
TOPKLASSE!

Als ik dan toch een opmerking mag geven i.v.m. de wegroestende platen; dat begint eerder aan de onderkant waar het water het langst blijft staan of hangen... maar nu ben ik echt mieren aan het n[}:)][}:)]ken!

vandorpe marc

#181
Bedankt mannen!

[:)]

modelbaanHO

#182
Ik dacht dat die uiteen ging vallen wanneer je die nog zou verplaatsen. Verbluffend knap gedaan !
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Kautenbach

#183
zo, die heeft lang buiten gestaan!

ik neem toch aan dat het gewoon een ouwe 1 op 1 loc is..... dit is echt heel mooi gemaakt, en gewaagd/origineel, klasse.

(ik heb 1 heeeeeeel klein opmerking, je loc is helemaal top, er is echter 1 overzichtfoto waarop naar mijn idee je omhoog geschoten groen wel iets te regelmatig is geplant, ik zou wellicht iets variatie hierin brengen)

echt prachtig

Steam.N

#184
Fantastisch, Marc.  Super realistisch !!!!!!  Chapeau
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

vandorpe marc

#185
Er moet nog een beetje tussenbegroeing bij geplaatst worden.

Maar moet het nog kunnen aankopen op een beurs of zo,hier bij ons geraak je er gewoon niet aan.

Het is hier een echt boeregat [:D]

[:)]

Ludwig

#186
Weer een van de projecten die we hier op het forum te zien krijgen waar je stil van wordt.
Hopelijk eens te bewonderen op een of andere beurs?
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

Gerolf

#187
[:p] Prachtig eindresultaat, Marc. Het was je inspanning zeker waard [8D] [^]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Durango

#188
Dit heeft echt de wow factor.
Schitterend geslaagd. perfect.
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

vandorpe marc

#189
Bedankt mannen,blij dat het bevalt.

[:)]