Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Oever aan de Maas

Gestart door evan, 08 februari 2011, 20:30:43 PM

René

Evan is weer goed op dreef en weet niet van ophouden.
Ik ben benieuwd hoe je deze sfeer goed weet neer te zetten.
René Wolf

Bekijk het breed, spoor smal
www.wolfscreek.nl

Metpetergaathetbeter

Evan,

Jij bouwt sneller mooie banen dan ik kan lezen !(strookt niet helemaal met de waarheid, maar hoe moet je dat anders uitgelegd krijgen[;)])

Groeten Peter[;)]

evan

We houden het tempo er in[;)], maar voor dit project heb ik vandaag geen tijd gemaakt op een half uurtje na deze morgen.

Ik heb de oever uitgesneden en met wat overschotjes styrodur de "groffe" layout ns geplaatst zodat we al wat kunnen dromen[:D]





Vandaag heb ik met mn maat Erik de 4e module van BBC afgewerkt en beestjes geschilderd[:)]

Morgen avond ga ik de landschapsopbouw starten van "Oever aan de Maas"

Tot dan[;)]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Gerolf

Evan, sorry maat, maar je "wolken" vind ik niet echt geslaagd. Het geeft de indruk dat je op een witte achtergrond (nogal fel)-blauw hebt gespoten.
Ik zou dit bijwerken, want het doet tekort aan je andere kunsten [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

ratje

Evan kenende gaat ook dit nog tot in detail perfect worden bijgewerkt Gerolf. Een baan is bij hem alleen maar af als alles in detail tiptop is [:)]
trial and error, learning and fun
http://users.skynet.be/mijnmodelspoor

evan

Hoi Gerolf,

Komt in orde hoor.[:D]

Er komt nog een grijze waas over met de Airbrush.  Maar die heb ik nog niet bovegehaald voor dit projectje.  Uiteindelijk gaat er van de achtergrondplaat zelfs maar een 1/3 zichtbaar zijn en heeft deze nu nog de bovenhand van het ganse geheel.

@Ratje,

Bedankt voor het verrouwen [;)]

Groeten,
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

evan

Hopla weer wat vervolg...

Voor deze avond stop ik er mee tot zaterdag wanneer Arnaud en ik de compositie vastleggen qua bruggen, keermuren en gebouw(en).

Wij weten al waar we naartoe willen qua resultaat, maar dat is moeilijk om zo snel weer te geven[:D]

Ik heb de spoortalud reeds aangelegd en de "dramarots" in ruwbouw gemaakt.  IK heb hem wel wat kleiner gemaakt want anders moest ik de module verdubbelen van hoogte.

Tevens is de bak geprimerd en gelakt en zijn de gaten voorzien voor de trein door te laten rijden

Groeten aan allen en tot later[;)]








Oh ja foto's... das waar ook[:D]












Op de achtergrond komt het landschap nog naar omhoog, maar eerst dienen al de "objecten" geplaatst te worden vooraleer ik te enthousiast verder bouw[:p]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

prulleman

als ge een paar passende stoomlocs met dito rijtuigen nodig hebt laat dan maar iets weten. Dan kan ik eindelijk eens een goede foto maken[:D]

Paulogic

En moesten nu onze superbouwers al hun tips en trucs
eens bundelen in ??n boek dan was het een megaboek

Zeg maar een modelbouw Evan Gelie...[:D]
mvg,
Paul(ogic)

conducteur

citaat:
Geplaatst door Paulogic

...een modelbouw Evan Gelie...[:D]


Jouw fantasie kent geen grenzen zeker? Mooi begin Evan. Begin al enkele typische elementen uit te streek te zien zoals de grote rots met de tunnel rechts...
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Kees-Jan

aaaaaaaaaaaaaaaah hou nou toch eens op Evan.

Ik heb er geen tijd voor maar doe het ook zo graag.

Kees-Jan

Aan het beheer van dit forum: Slot op deze draad en Evan verbieden verdere foto's en draadjes te starten[:D]

Roderik

Voor de correcte prijs wil ik wel Neveneffecten-gewijs undercover op Ontraxs Evan 'zijne koddak' gaan saboteren. [:)] (Batterijkes omdraaien of autofocus afzetten. [}:)])

Noot aan mezelf: fake Oost-Europees accent en grote 'moestasj' meenemen voor undercover-actie...

"Yes Miester! Joe meek bjoetifoel reelroot. Ken aaj teek piksher wit yoor kameera? Main is et de klieners."
Always be modelling!

Paulogic

[:D][:D][:D]

maak van zijn kodakske een kaduukske...[}:)][:D]
mvg,
Paul(ogic)

prulleman

roderik...the name is roderik

oh roderik

klinkt toch niet zo goed als james[;)]

arnaud

Hello iedereen

Met Arnaud, ik ben pas registreert op MSM Forum, en ik zal dus kunnen beginnen iets te tonen...

En eerste keer voor mij hier

Ik zal beginnen met twee foto's van de brug die recht zal liggen: metaal brug, met een hoek van 60? tussen spoor en straat



Basis: micro metakit (amerikaanse merkt, gevonden in een beurs) en een van mijn favor?ete muur basis (Noch). Het doel zal het te schilderen zoals blauwe steen (zie de echte brug, "ligne du Bocq, Yvoir") en misschien aanpassen aan de vorm van het talud en de rotsen van Evan [;)]

Sorry voor de fauten ("het" of "de" is altijd een moelijkheid voor een franstalig).

Tot binnekort

Arnaud


Kitbashing - NMBS tijdperk III - Studies van bouwmaterialen