Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Herbegonnen!

Gestart door geremila, 18 september 2005, 19:26:01 PM

geremila

#15
Nog volop aan het plannen en tekenen en vooral veel idee?n opdoen!
citaat:
Geplaatst door ERVIN

Hoi GEREMILA,en jongen ben je eigenlijk al aan het bouwen,of ben je nog steeds bezig met het uittekenen van je baan?

groetjes,

Mike

geremila

#16
Bedankt voor de tip! Vanbiervliet dus...
citaat:
Geplaatst door Tom

Je moet niet meteen je 81 vierkante meter benuten mischien wil je later weel nog een klein baantje bouwen in een kleinere schaal.

Wat je rollend materieel betreft lijkt een grenstation een goede mogelijkheid. Wat ik ook weet dat je bij Vanbiervliet nog veel Belgische marklin locs vindt? niet alleen recente maar ook nog vele oudere modellen.

groetjes,

Mike

Tom

#17
Vanbiervliet met I E.
Tom

ERVIN

#18
CiteerGeplaatst door geremila

Nog volop aan het plannen en tekenen en vooral veel idee?n opdoen!
Citeer
Ja,dat is ook plezant,mijn sporen en perrons van mijn kopstation liggen ook op hun plaats,nu ga ik beginnen met mijn ingewikkelde wisselstraat,van 4 sporen naar 10 sporen(kopstation),en een aftakking naar een grote goederenbundel,eerst lagen mijn haven en rangeergebied samen,nu liggen ze helemaal uiteen,de treinen moeten nu in de goederenbundel eerst gesplitst of samengevoegd worden eer ze naar de haven kunnen vertrekken,met als gevolg,nog meer rangeringen,ZAAALIG.[:p][:p]Ik ga proberen om ongeveer met nieuwjaar klaar te zijn met het leggen van mijn sporen,als het zover is krijgen jullie mijn baan te zien.[;)]

glamo

#19
yow maatje

ben je van w-vlaanderen.

KZAL JE NE KEE MEE DOEN EN JE ZUL IP DOOHTE ZIN

KURT
 

ERVIN

#20
citaat:
Geplaatst door glamo

yow maatje

ben je van w-vlaanderen.

KZAL JE NE KEE MEE DOEN EN JE ZUL IP DOOHTE ZIN

KURT

Hier begrijpt iemand van de provincie antwerpen niets van???[?]

Rochevalien

#21
citaat:
Geplaatst door ERVIN

citaat:
Geplaatst door glamo

yow maatje

ben je van w-vlaanderen.

KZAL JE NE KEE MEE DOEN EN JE ZUL IP DOOHTE ZIN

KURT

Hier begrijpt iemand van de provincie antwerpen niets van???[?]



Ikke wel!maar ik heb dan ook de ondertitteling aanstaan.[:D][:D]
en de vraag moet zijn : Begrijpt hier iemand uit de provincie Antwerpen iets van?[:D][:D]

Gerolf

#22
Ik kom uit Mortsel (bij Antwerpen) en ik heb het gesnopen ... [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

marctje

#23
k'zen van edegem en wark veur de koekestad en toch hebbe kik da west-vloams verstoan

salu en de groetjes
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

Johnnytrein

#24
Mijn ondertitels zijn al jaren defect dus een vertaling aub.Een oppervlakte van 81 m2 ter beschikking dan heb je zeker voor meerdere levens bouwplezier. Met die oppervlakte kunt ge al een kleine club beginnen. Johnny
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Gerolf

#25
Ik zou op die enorme oppervlakte ook niet meteen ??n grote baan bouwen, zoals Tom al eerder opmerkte.
Werk aan kleiner (lees: haalbaar) project, dat je dan ook op een redelijke termijn afgewerkt krijgt.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

geremila

#26
Hi,

Nee ik ben  niet van west-vlaanderen.
Allemaal bedankt voor jullie reacties totnogtoe, ik  denk inderdaad dat ik mij moet beperken in ruimte om een haalbaar project te realiseren. Kwestie van nog in dit leven iets afgewerkt te krijgen! Ik denk dat ik een bestaande lijn(deel van een lijn zal nabouwen. Zoiets in het genre van het banenplan Westhoek maar dan misschien met realistischere afstanden tussen de stations en de rangeerbundel/ stelplaats in de Panne kan dan ook iets ruimer... We zien wel. Ook het station Zottegem heeft mijn interesse... En ik denk toch volledig over te schakelen naar Belgisch materiaal. En niets belet zoals Gerolf al aangaf om een beetje te spelen met de loop van de geschiedenis en misschien alsnog duits materiaal in vlaanderen te laten denderen... THX en ik hou jullie nog op de hoogte En wat betreft dat clubje daar heb ik in het verleden ook al aangedacht samen met een vriend die toen ook nog gebeten was door de modelspoormicrobe... Maar we gaan nu nie dromen h?... En alles is nog welkom van tips en suggesties jullie hebbn mij in ieder geval meer dan voldoende inspiratie gegeven...[^]
groetjes,

Mike