St-Michel La Roche minibaantje

Gestart door Michiel, 23 januari 2011, 15:16:28 PM

ERVIN

Mooie sfeer Michiel , je hebt qua scenery het licht gezien hoor , kon ik dat hier ook al maar zeggen.

janjozef

inderdaad zeker knap werk

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Michiel

Het waren familiaal nogal drukke weken, maar tussendoor toch wat verder gewerkt aan de inkleding van deze pizzabaan. Het is nog niet klaar, maar het einde komt in zicht...


groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

ToThePoint

Toch schoon spoor h?. [:D]
Over de rest kan ik kort zijn.
SUPER !
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

ERVIN

Schitterend Michiel , alles past perfect bij mekaar.[;)]
Is een goede leerschool geweest , en nu , op naar de grote werken??

Dirky


Michiel

Heren, bedankt voor jullie fijne reacties.

@Erwin, dit baantje was (en is) inderdaad een leerschool bij uitstek. Ik heb hiermee kennis kunnen maken met veel nieuwe aspecten van het bouwen van een baan. Er zijn technieken die me liggen en/of bevallen, anderen weer niet.

Ik zou het echt aan iedereen aanraden. Zo een mini-minibaanje bouwt men in een paar maanden, neemt bijna geen plaats in, en men leert er enorm veel van.

Er staan nog 2 projectjes op stapel voor dit baantje: een werkend armsein en geluid. Dan is het klaar.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

ToThePoint

citaat:
Geplaatst door Michiel

Heren, bedankt voor jullie fijne reacties.

@Erwin, dit baantje was (en is) inderdaad een leerschool bij uitstek. Ik heb hiermee kennis kunnen maken met veel nieuwe aspecten van het bouwen van een baan. Er zijn technieken die me liggen en/of bevallen, anderen weer niet.

Ik zou het echt aan iedereen aanraden. Zo een mini-minibaanje bouwt men in een paar maanden, neemt bijna geen plaats in, en men leert er enorm veel van.

Er staan nog 2 projectjes op stapel voor dit baantje: een werkend armsein en geluid. Dan is het klaar.



Aha dan kan de pizza aan huis gelevert worden met zo'n brommerke van een gekende hut. Ksta al op vinkenslag !
Sorry mensen ikke was eerst en wie eerst komt eerst maalt [:p]
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

Michiel

Ik heb van ochtend een kort filmpje snel in elkaar getimmerd, een beetje als teaser...
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

ToThePoint

Is dat met de net verbouwde loc ?
Ziet er heel knap uit de pizza baan.
Bank vooruit en een dikke kus van de juf.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

Michiel

Dat is inderdaad met de pas vernieuwde loc, goed gezien! [;)]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Paulogic

Nu mis ik toch een drankje bij die lekkere pizza [;)]
mvg,
Paul(ogic)

conducteur

@Paul: het is te jammer om die pizza op te eten. Ze is veel te mooi.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.