St-Michel La Roche minibaantje

Gestart door Michiel, 23 januari 2011, 15:16:28 PM

ToThePoint

Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Gerolf

Klinkt goed, dat verhaal van WOI en de herstelling van de brug [8D]
Ik vergeet bij het meedenken wel eens dat het spoor N is. Het is dan ook zo mooi gedetailleerd [:I] [;)] [:p]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michiel

Bedankt Gerolf. Dat men soms vergeet dat dit schaal N is, is best een compliment. [:I]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Michiel

Een overzichtsbeeld van de stand van zaken: centraal bovenop zoek ik nog dat "tijdloos gebouw". Voor de rest is de lage begroei?ng klaar. Boomjes moeten nog gemaakt worden. en daarna komen de details met hekjes, bankjes, lantaarns, poppetjes... noem maar op.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Paulogic

Tijdloos gebouw... Kasteel van Urbanie he !!
Of een klooster ??? ook wel wat in de aard van dat Fr?rken he.
mvg,
Paul(ogic)

ToThePoint

Het enige wat ik daar zie staan is een kasteel of een klooster of zoiets.
Gerolfs kermis zal daar niet passen.
Heb je al iets ?
Kan is kijken maandag of ik iets heb in de N grabbelton.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

Michiel

Voor het "tijdloos" gebouw heb ik een Engels pub op het oog, dat ik zou kunnen aanpassen aan Ardense stijl. Lijkt me doenbaar. Ik moet het nog wel zien te "winnen".

Een kasteel is nogal groot (toch als het werkelijk op schaal 1:160 is) en nogal clich?, en een soort klooster of abdij heb ik nog helemaal niet gevonden. Nu, ik ben niet gehaast, maar elk voorstel is welkom. [;)]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

marc goovaerts

Een compleet kasteel wordt inderdaad wel erg groot.

Maar een onbestemde ru?ne van zo'n half muurtje hoog ? Dan blijf je in de sfeer van de ruwe stenen.
Inspiratie te over bij www.modellbauluft.de (tja, ??n van mijn favorieten..) Je hoeft hun producten niet te kopen, want hun catalogus is ook een onuitputtelijke bron aan inspiratie voor zelfbouw.

Michiel

Droevig nieuws!

Germaine en Urbanie zijn niet meer. Van ochtend werden ze door een plotse en turbulente wervelwind meegesleurd. Intensief zoekwerk leverde niets op. Gisteren heb ik ze nog zien staan keuvelen met de veldwachter. Vandaag zullen we hun scherp inzicht in de dingen moeten missen. Ze hebben de eeuwige rust gevonden in de stofzuigerzak...

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

vanmiegroet

Mijn deelneming[:(]
Ik stel voor om een rouwregister te openen.
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

Paulogic

Geef ze een deftige begraafplaats op uw baan.

t'is geen RIP maar RIS. Recht In Stofzuiger ipv Recht In Putje.
mvg,
Paul(ogic)

Gerolf

Reddingsteam (=stofzuigerzak nakijken) [?]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw