Rust ??

Gestart door Peter, 16 september 2005, 11:20:13 AM

tonycabus

Ja, die arme verplegers....
Die komen niet eens aan modelbouw toe [:D] [:D] [:D]

Sans rancune, h? Gerolf?[:I]
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Johnnytrein

@J?rgen, Heb je ook al uitgerekend hoeveel uren minuten en seconden dat nog is? Johnny.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Jurgen

Wel, geloof het of niet, maar kheb juist het aantal seconden uitgeteld. [xx(]
Het zou neerkomen op 1.160.870.400 seconden dat ik nog te gaan had. Met nadruk op 'had', want ondertussen zijn er weer 3 dagen af. 7.776.000 seconden dus. Per dag zullen er nog eens 2.592.000 seconden afgaan. [;)]
Maar tijdens weekends, offici?le feestdagen en natuurlijk mijn eigen verlofdagen werk ik nooit. (Ik werk op een schoolsecretariaat) Voor het ogenblik werk ik dan ook maar halftijds, dus dat scheelt ook weer wat. [^]
Om toch nog een beetje on-topic te blijven: Peter, ik ben wel jaloers. [:p] Maar toch veel plezier met je extra vrije tijd.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

janjozef

Ik kan gelijk als in den troep nen lintmeter hangen en er elke maand 1 cm afknippen Ik zit nu aan 143cm van mijn pensioen.
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Havoc

Toen ik nog studeerde was er een collega-student die reeds perfect in dagen wist hoeveel er nog waren tot zijn pensioen... Ge kunt er niet vroeg genoeg bij zijn.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

depovero

Hoi de mannen,

Nou ja, Johan, als we eigenlijk wel op ons zesenvijfigste op pensioen mogen. Het zou wel pre-pensioen kunnnen worden. [:0][:X][:)][:p][}:)]!!!!

No rancune,

Denis.
Zien kijken en dromen
Oh zo klein en fijn
Voor Z moet je er zijn

janjozef

Denis zesenvijftig zal, toch zeker voor de jongste onder ons waartoe gij nog ook behoort(gelukzak), vijfenzestig zijn vrees ik

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem